Менеджер з продажу, оператор call-центру (інтернет-магазин)

Сoffeeok, e-commerce company

  • Киев
  • 20 000-25 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
Опис вакансії👋 Привіт!Ми, coffeeok, - провідний інтернет-магазин кави та чаю в Україні. Вже 11 років доставляємо можливість знайомитись з різноманітністю цих напоїв та віримо, що робимо світ кращім. Адже 80% українців починають свій ранок з філіжанки кави.Шукаємо ввічливого оператора на вхідну лінію, який допоможе нам якісно опрацьовувати замовлення, супроводжуватиме клієнтів на шляху до отримання замовлення та надаватиме якісну підтримку в разі виникнення питань.✅ Очікуємо від тебе:
  • Маєш досвід роботи в call-центрі інтернет магазину.
  • Володієш гармонійною та чіткою рідною мовою.
  • Ввічливість та комунікабельність.
  • Маєш досвід роботи з 1С.
  • Впевнений користувач ПК.
  • Якщо розумієшся на каві - буде плюсом.
👉 Що робити?
  • Опрацьовувати вхідні дзвінки та оформлювати замовлення в CRM.
  • Консультувати клієнтів по товарному асортименту та роботі компанії.
  • Супроводжувати клієнтів - інформувати про терміни доставки, підтверджувати актуальність наявності, корегувати замовлення.
🤌 Ми пропонуємо:
  • Стабільну заробітну плату - ставка + бонуси щомісяця.
  • Індивідуальне навчання, оплачуване стажування.
  • Чітка і зрозуміла система мотивації.
  • Просторий офіс в 10-ти хвилинах від метро КПІ.
  • Можливість працювати віддалено та в офісі.
  • Оплачувана відпустка та лікарняні.
  • Графіки роботи 5/2 - плаваючий ПН-ПТ (9:00-18:00 / 11:00-20:00) с перервою на обід. СБ-НД (10:00-19:00)
Якщо тебе зацікавила вакансія і твій досвід роботи та кваліфікація відповідають її вимогам, надсилай своє резюме, ми раді будемо обговорити деталі.Більше дізнатись про нас можна в соціальних мережах:Команда сoffeeok.com.uaВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 10-50 співробітників

work.ua