Менеджер з публічних закупівель в ProZorro

Офіс Центр

  • Хмельницкий
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
Опис вакансіїКомпанія «Корвет» мережа магазинів «Офіс-Центр» - все для офісу, навчання та творчості. Поєднує в собі В2С та В2В сегменти.Основними напрямками діяльності В2В є оптова торгівля групи товарів: канцелярія, папір для друку, оргтехніка, господарська група, професійна побутова хімія.Місія нашої компанії - робити роботу в офісі легкою та комфортною, навчання продуктивним, а дозвілля цікавим.За 30 років на ринку ми отримали безцінний досвід, яким готові поділитися та впевнено продовжимо розвиватися разом!Наші клієнти: Нова пошта, Макдональдс, Ощадбанк, Товариство червоного хреста України, УкрНафта, Оболонь, BULKA, Kernel, Червоний маркет, Ласунка, STIMMA, Polardi та багато інших.Вагомим напрямком діяльності для нас є соціальні проекти, перш за все направлені на допомогу дітям та вимушеним переселенцям.Шукаємо амбітного Фахівця з публічних закупівельв ProZorro, який знає як працювати з корпоративними клієнтами.Ми пропонуємо:
  • Роботу в стабільній компанії, яка розвивається;
  • Графік: пн-пт, 09:00−18:00, вихідні - для відпочинку.
  • Стабільний дохід з можливістю впливати на свій рівень заробітної плати (ставка + % + KPI);
  • Корпоративне навчання для прокачки ваших скілів;
  • Реальні можливості для кар'єрного росту;
  • Драйвову команду та корпоративну культуру, де працюють професіонали й просто круті люди.
Ваша зона відповідальності:
  • Ведення та розширення клієнтської бази - корпоративні клієнти, компанії, державні установи;
  • Виявлення потреб клієнтів, підготовка комерційних пропозицій та презентація товарів;
  • Підготовка пакету документації компанії через систему ProZorro;
  • Обробка та повний супровід угоди продажу через програму 1С
  • Звірка і контроль взаєморозрахунків з клієнтами.
Ми очікуємо від вас:
  • Досвід роботи з клієнтами в секторі В2В, бюджетними установами;
  • Досвід підготовки пакету документації компанії через систему ProZorro (буде перевагою);
  • Впевнений користувач 1С (буде перевагою);
  • Впевнений користувач Microsoft Office, Excel;
  • Знання основ ділового спілкування та технік продаж.
Ми не просто продаємо товари - ми робимо офіси комфортними, навчання продуктивним, а дозвілля цікавим. Хочеш бути частиною нашої історії?Відгукуйся прямо зараз!Наш офіційний сайтГрупа у FacebookInstagramВідгукуйтесь та долучайтесь до команди заточених на результат!, Viber,TelegramВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 250-1000 співробітників

work.ua