
Адміністративний менеджер (комунальні платежі)
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Формування заявок на оплату комунальних платежів на підставі рахунків, наданих орендодавцями. Заявки формуються щоденно та передаються до бухгалтерії для оплати.
- Аналіз і обробка рахунків та іншої інформації, наданої орендодавцями, з метою коректної оплати комунальних послуг.
- Обробка актів виконаних робіт і наданих послуг від контрагентів: отримання, підписання, відправлення.
- Взаємодія з контрагентами для вирішення оперативних питань: надання показників лічильників, погодження доступу до приміщень, врегулювання ситуацій із третіми особами.
- Організація звірок розрахунків із контрагентами.
- Організація підписання прямих договорів із постачальниками комунальних послуг.
- Складання бюджету на комунальні платежі та контроль за його виконанням.
- Нарахування компенсацій за комунальні послуги контрагентам у рамках суборендних відносин.
- Взаємодія з контрагентами щодо суборенди для вирішення питань у межах чинних договорів.
- Досвід роботи від 1 року у сфері платежів, обліку або супроводу фінансових операцій;
- Знання 1С, Excel, досвід роботи з великими обсягами даних;
- Відповідальність, уважність до деталей;
- Системне мислення та хороші організаційні навички.
- Стабільну заробітну плату (виплата двічі на місяць без затримок);
- Комфортний офіс у Солом'янському районі поруч із зручною транспортною розв'язкою;
- Графік роботи: пн-пт, 9:00-18:00;
- Дружню атмосферу, підтримку колег та налагоджені бізнес-процеси;
- Можливість професійного розвитку в стабільній компанії.
work.ua