Адміністратор магазину

  • Острог, Ровенская Область
  • 12 000-15 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.Вакансію зараз переглядають 2 шукача. Відгукніться першим!MS Word MS Excel Користувач ОС Windows Відповідальність Управлінські навички Адміністративна робота Продаж Орієнтація на результатОпис вакансіїОпис вакансіїВ продовольчий магазин на постійну роботу потрібен адміністратор, перевага надається людям з досвідом роботи. Стабільність, своєчасну виплату заробітної плати гарантуємо.Області відповідальності: * Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу);
  • Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів Компанії;
  • Збільшення продажів, в тому числі за рахунок введення нових видів продукції;
  • Контроль торгового, та сировинного запасу;
  • Забезпечення та збереження ТМЦ.
Ми очікуємо: * Ефективного досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах;
  • Наявності успішного керівного досвіду роботи не менше 1 року в роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах;
  • Наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel);
  • Наявність посвідчення водія, та власного авто;
  • Наявності середньої спеціальної (торгової, економічної), незакінченої вищої або вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту) буде перевагою;
  • Готовність до навчання.
Переваги роботи в нашій компанії: * Стабільна та своєчасна оплата;
  • Робота в дружному колективі, який працює на результат;
  • Безкоштовне навчання;
  • Компенсація службових витрат;
  • Можливість розкрити свій потенціал.
Місце роботи: м. Нетішин, м. ОстрогБільш детальна інформація за телефоном:

work.ua