Супервайзер відділу продажів (зі знанням німецької)

Гриценко Т.В.

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 22 ч. назад
Опис вакансіїВимогиХочеш працювати в команді, де твої ідеї мають значення? Тоді долучайся до нас у команду TOP-CALL.TOP-CALL- міжнародний аутсорсинговий контакт-центр, який працює на ринку з 2013 року. За останні 10 років ми виросли до міжнародного рівня з офісами в Колумбії та Україні, обслуговуючи клієнтів із різних галузей Казахстану, Європи та Латинської Америки. Наша команда — це понад 250 фахівців, які щодня доводять, що професіоналізм, відкритість та націленість на результат приносять успіх! В команду наразі запрошуємо Супереіайзера відділу продажів зі знанням німецької мови! Ми пропонуємо:
  • Своєчасна оплата праці до 74000 грн (фіксована оплата + премія)
  • Повністю віддалена робота.
  • Зручний графік: позмінно, 5/2.
  • Відпустка: 20 робочих днів на рік
  • Постійне навчання за рахунок компанії та підвищення кваліфікації
  • Бонус після успішного проходження та виходу на роботу.
  • Дружній колектив і наставники, які завжди допоможуть.
  • Подарунки на річницю роботи та дітям співробітників на свята.
  • Матеріальна допомога — підтримка в особливих життєвих ситуаціях.
  • Компенсація витрат. Можливість отримати повну або часткову компенсацію за: курси саморозвитку (професійні, особистісні), робочу літературу. Вивчення мов (англійська, українська, італійська, німецька, іспанська) та сертифікацію знань. Підписки на додатки й ресурси; спорт (спортивні клуби, басейни); медичні чекапи, ліки, БАДи, відвідування лікарів; ремонт особистого ноутбука, який використовується для роботи; коворкінги.)
Наші бізнес-цінності:
  • Відкритість —ми цінуємо вміння говорити прямо, чути інших і шукати нові підходи.
  • Надійність — для нас важливо, щоб на кожного члена команди можна було покластися, і ми створюємо умови для відповідальної роботи.
  • Безперервний розвиток —ми не чекаємо досконалості, але очікуємо бажання вчитися та вдосконалюватися.
  • Націленість на результат — ми працюємо, щоб досягати реальних результатів, а не для виконання формальних планів.
Твої майбутні обов’язки:
  • Контроль та оцінка операторів щодо виконання стандартів обслуговування
  • Підготовка звітності по показниках команди
  • Супровід адаптації нових операторів
  • Навчання операторів
  • Складання та контроль графіків виходу на роботу орієнтуючись на баланс ліній
  • Вирішення технічних питань та нестандартних, конфліктних ситуацій
  • Системне інформування про новини, зміни, пріоритети в компанії, підрозділі, групі та посадових обов’язках
  • Складання та контроль графіків відпусток працівників Департаменту
  • Контроль завантаження лінії та дії щодо її коригування
Що потрібно, щоб до нас приєднатись:
  • Знання німецької мови: від рівня В2 і вище (важливо розмовний рівень)
  • Знання управлінського циклу: досвід в управлінні буде плюсом
  • Знання етапів та технік продажів: досвід роботи в кол-центрі буде плюсом
  • Комунікативні навички: вміння пояснити простою мовою, донести думку, аргументувати, переконати
  • Вільне володіння ПК і офісними програмами.
  • Технічне забезпечення: стабільний інтернет, гарнітура, ноутбук або ПК Що для нас важливо?
  • Щоб ви бачили сенс у тому, що робите, були чесними з собою та колегами й не боялися вийти за межі звичного, коли це потрібно. Якщо ви шукаєте місце, де ваші дії справді впливають на результат, ми будемо раді познайомитися, залишайте відгук або пишіть у Telegram: @juliamil92
, побажання:Обов'язки:Умови:

Jobs.ua