Офіс-менеджер, секретар (ст. м. Лісова)

Голден-Фарм

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
Опис вакансіїКомпаніяGolden Pharm - успішно працює на ринку фармацевтики та косметики України з 1998 року, основним напрямком і спеціалізацією якої є товари для здоров'я - лікувальна косметика, дієтичні добавки та вітаміни, фіто чаї, аромомасла, тощо.Golden Pharm - це команда однодумців налаштованих на результат, людей, що орієнтуються в своїй роботі на потреби клієнтів.Запрошуємо приєднатись до нашої команди Офіс-менеджераЩо ми пропонуємо:
  • Стабільну та своєчасну виплату заробітної платні з дотриманням соціальних гарантій;
  • Комфортний офіс в р-ні ст.м. «Лісова»;
  • Нормований робочий графік (з пн по пт, с 9.00 - 18.00 - 1 година перерви) робота тільки в офісі;
  • Працевлаштування відповідно до чинного законодавства України;
  • Можливість професійного зростання;
Що важливо для нас:
  • Вища освіта (закінчена, незакінчена);
  • Досвід роботи на аналогічній посаді;
  • Досвід роботи з великим об'ємом документообігу;
  • Впевнений користувач ПК;
  • Знання 1С (УТП) буде плюсом;
  • Знання етики, ділової комунікації;
  • Приємний зовнішній вигляд;
  • Високий рівень орієнтації на результат;
  • Уважність, самостійність, відповідальність, оперативність, чесність, активність.
Що потрібно буде робите:
  • Організовувати роботу по організаційно-технічному забезпеченню адміністративно-розпорядчої діяльності Підприємства;
  • Здійснювати прийом/відправку кореспонденції;
  • Вести документообіг Підприємства, виконувати різні операції з застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збору, опрацювання та надання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
  • Готувати документи та матеріали, що необхідні для роботи усіх керівників відділів;
  • Організовувати проведення телефонних перемовин керівників відділів Підприємства. В разі відсутності нотувати інформацію, та доводить до відома конкретного адресата;
  • Виконувати роботи з підготовки засідань та зборів, готувати до зборів необхідні документи та матеріали, вести протокол засідань;
  • Здійснювати контроль виконання співробітниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також за дотриманням термінів виконання наказів та доручень Директора та Фінансового директора;
  • Створювати, по розпорядженню керівництва, необхідні документи та службові матеріали;
  • Здійснювати контроль за роботою обслуговуючого персоналу Підприємства;
  • Виконувати інші вказівки керівництва.
Зверніть увагу!Конкурс на вакантну позицію проходить в декілька етапів:
  • Резюме;
  • Інтерв'ю з HRом компанії та керівництвом компанії;
  • Зворотній зв'язок в обумовлені строки.
Приєднуйтесь до команди професіоналів!ВідгукнутисяХімічна промисловість, фармацевтика, 50-250 співробітників

work.ua