Фахівець служби підтримки клієнтів
Інвестиційний Аналітичний Центр
- Запытов, Львовская Область Новое, Кировоградская Область
- 15 000-30 000 грн в месяц
- Постоянная работа
- Полная занятость
TikTokТвої обов'язки:
- Допомагати з питаннями пов'язаними з страхами стосовно незаконних вчинків колекторних бригад.
- Вести комунікацію з клієнтами щодо взаємовідносин з колекторами.
- Брати участь у внутрішніх конференціях та клієнтських заходах як представник компанії.
- Фіксувати всі звернення та результати у CRM-системі.
- Працювати в команді з юристами та відділом підтримки для швидкого вирішення запитів.
- Досвід на позиції психолога від 1 року, досвід у сфері клієнтської підтримки та юриспруденції, а також знання технічних особливостей налаштування в різноманітних моделях гаджетів - буде перевагою.
- Впевнене усне та письмове мовлення українською.
- Вміння орієнтуватися в технічних питаннях щодо онлайн підключення антиколекторної програми та переадресації в залежності від моделі гаджета.
- Навички роботи з CRM, месенджерами, e-mail.
- Уміння спілкуватися з «важкими клієнтами» та навчити їх, зберігати спокій у стресових ситуаціях.
- Бажання розвиватися у сфері юридичних та фінансових послуг.
- Заробітна плата 15 000 - 30 000 грн (залежно від досвіду та результатів).
- Графік роботи: Пн-Пт, 10:00-19:00.
- Навчання та підтримка від досвідченої команди.
- Участь у заходах та конференціях компанії.
- Дружню атмосферу та команду, яка допоможе адаптуватися.
- Реальну можливість професійного зростання.
work.ua