Бренд-менеджер
Artwinery
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку бренду в рамках загальної маркетингової стратегії компанії.
- Оптимізація стратегій на основі аналітики та зворотного зв'язку з ринком.
- Аналіз ефективності продуктового портфеля, ініціювання змін при потребі.
- Участь у плануванні, розробці та запуску нових продуктів, в тому числі координація розробки дизайну етикету, технічних матеріалів та ін., контроль якості та своєчасності виготовлення POS-матеріалів.
- Дослідження цільової аудиторії, трендів споживання, вивчення категорії «вино / ігристі напої», аналіз конкурентного середовища: цінова політика, просування, присутність у каналах.
- Моніторинг динаміки продажів, долі ринку, знання та лояльності до бренду.
- Планування та реалізація маркетингових активностей (ATL, BTL, digital), розробка digital-активностей, промо-кампаній, робота з креативними агентствами, медіапланування, розробка рекламних матеріалів, контроль ефективності. Взаємодія з торговою командою щодо впровадження активностей.
- Формування стандартів представленості бренду в точках продажу.
- Управління бюджетом бренду, оцінка ефективності кампаній (KPI, ROMI).
- Підготовка звітності за результатами маркетингових активностей.
- Участь у формуванні цінової політики та канальної стратегії. Участь у плануванні обсягів та контролі реалізації планів продажу.
- Побудова та підтримка ефективної комунікації з суміжними підрозділами, партнерами та клієнтами Компанії.
- Від 3 років у маркетингу у великих FMCG компаніях;
- Досвід виведення на ринок нових продуктів/ торгових марок;
- Навички управління проектами;
- Аналітичні здібності. Навички роботи з великими обсягами даних;
- Досвідчений користувач Excel, Power point;
- Робота у надійній компанії під відомим брендом;
- Офіційне працевлаштування;
- Гідний рівень доходу;
- Дружній колектив;
work.ua