Customer Support Specialist
HealthJoy
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Обробку звернень від користувачів щодо консультацій і допомоги у доступі до медичних послуг - пошук лікарів, клінік та інших медичних закладів, які найточніше відповідають потребам клієнтів.
- Взаємодія з клієнтами у чаті та по телефону для надання допомоги й підтримки у виборі належного рівня догляду. Це може включати вихідні дзвінки клієнтам та/або лікарям для допомоги з призначенням візитів, вирішення інших запитів.
- Співпрацю зі своєю командою, адміністративним або клінічним персоналом медичних закладів задля визначення найкращих варіантів підтримки наших клієнтів.
- Надання WOW-досвіду і турботи нашим користувачам у США.
- Володіння англійською мовою (Upper-Intermediate+);
- Сильні навички критичного мислення (здатність ставити запитання, аналізувати інформацію, знаходити рішення);
- Добре розвинуті комунікаційні навички (вміння ефективно використовувати внутрішні та зовнішні канали)
- Високий рівень емпатії у щоденних взаємодіях із клієнтами та колегами;
- Відповідальність (дотримання зобов'язань, своєчасне виконання роботи);
- Здатність пристосовуватися до частих змін;
- Вміння ефективно працювати як самостійно, так і в команді;
- Володіння Office Suite та Google Programs.
- Досвід у Customer Support/Customer Service буде плюсом;
- Графік роботи 5/2 - пн-пт: 15:30 - 24:00;
- 20 оплачуваних днів відпустки протягом 12 місяців, та оплачувані лікарняні.
- Формат працевлаштування:
- Конкурентна винагорода:
- Кар'єрний розвиток:
- Охорона здоров'я:
- Освіта:
- Програма підтримки ментального здоров'я:
- Корпоративні заходи:
- Спортзал:
- Віддалена робота:
Rabota