В місті Біла Церква запрошуємо на роботу асистента-Hr у відділ кадрів.Задачі:- Ведення кадрової документації - Підтримка HR-менеджера у проведенні співбесід, навчання персоналу та інших кадрових процесах - Контроль за дотриманням трудового законодавства - Взаємодія зі співробітниками компанії з питань кадрового обліку Вимоги:- Вища освіта (бажано зі спеціальності "Кадровик") - Досвід роботи у сфері кадрів від 1 року - Вміння працювати з офісними програмами (Word, Excel, Outlook)- Відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність Пропонуємо:- Конкурентну заробітну плату - Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання - Дружній колектив та комфортні умови роботи - Гнучкий графік та можливість віддаленої роботи Якщо ви маєте бажання розвиватися у сфері кадрів та готові приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме з темою "Асистент HR". Будемо раді бачити вас у нашій команді!