Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор стоматології

Mydent, стоматологічна клініка (Київ)

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїВітаємо вас у стоматології «Mydent» - найкращої сімейної стоматології на Лівому березі Києва! З 2015 року ми дбаємо про здоров'я та красу посмішок наших клієнтів. Ми віддані своїй меті, і наш успіх - результат використання новітніх технологій діагностики та лікування, а також професійності нашої команди. Кожен учасник лікувального процесу несе персональну та колективну відповідальність за результат проведеного лікування. Ми шукаємо проактивну людину, яка допоможе нам підтримувати високий рівень сервісу і забезпечить комфорт для кожного відвідувача, стане надійним помічником для наших пацієнтів. Зацікавленість у розвитку та вдосконаленні процесів клініки буде бажаною перевагою для кандидата.Вимоги:
  • Досвід роботи в стоматології, клініці загального профілю, салоні краси на позиції менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, координатор.
  • Вміння працювати з електронними медичними записами та CRM-системами (DentaPro).
  • Емоційний інтелект, здатність взаємодіяти з вимогливими клієнтами, високі комунікативні навички.
  • Гнучкість, підвищена багатозадачність, здатність швидко адаптуватися до змін у робочому процесі.
  • Навички командної роботи та ефективної комунікації з лікарями та медперсоналом.
  • Позитивне мислення та проактивний підхід до вирішення завдань, що допоможе зберігати спокій і мотивацію навіть у складних ситуаціях.
  • Вміння аналізувати дані, розуміти потреби та запити пацієнтів.
Обов'язки:
  • Супровід пацієнта на всіх етапах лікування, забезпечуючи комфорт та своєчасну комунікацію.
  • Консультування пацієнтів щодо послуг центру, їх вартості, підбір індивідуальних пропозицій.
  • Прийом вхідних дзвінків (binotel-телефонія), здійснення інформаційних дзвінків пацієнтам для нагадування чи координації їх лікування.
  • Ведення комунікації з пацієнтами через соціальні мережі та месенджери, оперативно реагуючи на запити.
  • Організація та підтримка документообігу, робота з медичною документацією.
  • Здійснення розрахунків з пацієнтами та контроль оплати послуг. Дотримання правил касової дисципліни.
  • Продаж засобів для догляду відповідно до потреб пацієнтів.
  • Дотримання внутрішніх стандартів обслуговування та якості сервісу.
  • Підтримка та дбайливе ставлення до пацієнтів, допомога у вирішенні їхніх питань та забезпечення позитивного досвіду у взаємодії з клінікою.
Ми пропонуємо:
  • Повну зайнятість, графік роботи з 9:00 до 18:30 (можливі затримки через операції).
  • Робочий графік 5/2, 22 робочі зміни на місяць.
  • Конкурентну заробітну плату та прозору систему бонусів за KPI.
  • Офіційне працевлаштування та можливість стоматологічного лікування на спеціальних умовах.
  • Оплачувані лікарняні та відпустки.
  • Постійне навчання та професійний розвиток.
  • Випробувальний термін від 1 до 3 місяців.
Якщо ти любиш спілкування та хочеш працювати в дружній команді професіоналів, чекаємо на твоє резюме вже сьогодні!Наш сайт -Наш інстаграм - /ВідгукнутисяМедицина, охорона здоров'я, аптеки, 10-50 співробітників

work.ua