Давайте знайомитись! Ми - Baker Tilly Ukraine Accounting Services - динамічна та надійна команда професіоналів, яка надає послуги з бухгалтерського та управлінського обліку для компаній як в Україні, так і за її межами.У нашому портфелі - понад 120 клієнтів з різних галузей: ІТ, ритейл, виробництво, логістика тощо. Ми працюємо як з локальним бізнесом, так і з міжнародними компаніями, адаптуючи облік під специфіку кожного клієнта.Ми цінуємо професійний розвиток і командну підтримку: ділимося знаннями, навчаємося одне в одного, зростаємо разом і формуємо здорове, конструктивне робоче середовище.Наша команда постійно розвивається - у масштабах проєктів, у кількості фахівців і в рівні викликів, які ми вирішуємо щодня.Наша команда у пошуках Бухгалтера.Ми шукаємо бухгалтера для ведення обліку одразу на кількох проєктах: 3 сонячні електростанції та 1 неприбуткова (гуманітарна) організація.У межах цієї ролі приблизно половина завдань пов'язані з обробкою первинних документів (надходження, реалізація, акти, рахунки, робота з основними засобами та товарами). Інший час кандидат буде залучений до інших завдань відповідно до специфіки проєктів. Такий баланс дозволяє поєднувати рутинні процеси з більш аналітичною роботою, отримувати різносторонній досвід та поступово поглиблювати компетенції в кількох напрямках бухгалтерського обліку.Ми шукаємо фахівця, яка\ий:Має досвід роботи бухгалтером від 2 років (бажано з веденням кількох ділянок одночасно).Знання ПКУ та законодавства щодо бухгалтерського та податкового обліку, включаючи неприбуткові організації.Впевнена\ий користувач 1С (або BAS), M.E.Doc, Excel.Має розуміння специфіки обліку ПДВ, основних засобів, ТМЦ, кадрів.Вміє працювати з великим обсягом інформації та в режимі багатозадачності.Прагне навчатися новому.Основні обов'язки:Ведення бухгалтерського та податкового обліку на кількох ділянках одночасно.Обробка первинних документів.Облік основних засобів.Ведення кадрового обліку.Робота з ПДВ: перевірка та реєстрація податкових накладних, формування звітності.Умови роботи:офіційне працевлаштування та заробітна плата;графік роботи з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю;оплачуваний випробувальний термін - 3 місяці;можливість працювати віддалено кілька днів на тиждень;офіс біля м. Олімпійська.Бенефіти:курси англійської мови в офісі;медичне страхування;навчання і вдосконалення знань за рахунок компанії;доступи до професійної літератури, тренінгів, семінарів та підписок на бухгалтерські та юридичні сайти.Цікаво? Тоді надсилайте своє резюме з бажаним рівнем заробітної плати.Ми розглянемо ваше резюме протягом п'яти робочих днів. Якщо ваш досвід і профіль відповідатимуть нашим поточним потребам, ми обов'язково зв'яжемося з вами для подальшого знайомства.У разі, якщо наразі немає відповідної можливості для співпраці, ми будемо раді зберегти контакт, адже наша команда продовжує зростати, і в майбутньому можуть з'явитися нові релевантні вакансії.Бажаємо вам успіхів у професійному розвитку!