Керівник проєктів відділу розвитку дистанційних сервісів (Клієнт-Банк, IFOBS)

Банк Південний

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Опис вакансіїБанк «Південний» - один із лідерів фінансового ринку України, який займає третє місце у групі українських банків із приватним капіталом за розміром активів. Вже 30 років «Південний» є надійним фінансовим партнером для приватних клієнтів, малого, середнього і корпоративного бізнесу. Команда «Південного» - це понад 1700 активних і цілеспрямованих співробітників по всій Україні.Ми пропонуємо:
  • Високий рівень винагороди;
  • участь в программах медичного страхування;
  • можливість кар'єрного росту та розвитку;
  • роботу в стабільній та професійній компанії з дружньою командою.
  • можливість віддаленної роботи
Задачі вакансії:
  • Розроблення та реалізація стратегії развитку Клієнт-Банку з урахуванням потреб корпоративних клієнтів та загальної бізнес стратегії банку.
  • Побудова та перманентна оптимізація процесу онбордингу корпоративного клієнта
  • Побудова процесу підтримки корпоративних клієтів - користувачів Клієнт-Банку, написання інструкцій та презентацій для них.
  • Формування та управління беклогом цифрових рішень, пріоритизація задач на основі анализу отримуваних даних, потреб клиентів та бізнес-цілей.
  • Взаємодія з ІТ-підрозділами банку та постачальниками цифрових рішень, в частині постановки задач, бізнес тестування, ефективного управління доробками, та впровадження нових функцій для цифрових рішень.
  • Аналіз ринку, рішень конкурентів, кращих практик в області цифрового банкінгу для корпоративного клієнта.
  • Управління життєвим циклом продукту, включаючи моніторинг метрик його успішностей, тестування гіпотез і впровадження необхідних рішень чи змін.
  • Взаємодія з внутрішніми і зовнішніми стейкхолдерами, включно з бізнес підрозділами, підрозділами підтримки, клієнтів та їх вендорів, щодо цифрових рішень.
  • Організація процесу отримання зворотного зв'язку від користувачів цифровими сервісами, опитувань чи замірів рівня задоволеності сервісами, проведення інтерв'ю з клієнтами, участь в UX/UI-дослідженнях.
  • Забезпечення відповідності цифрових сервісів нормативним вимогам та стандартам безпеки.
Вимоги:Відмінні комунікаційні навики, вміння працювати з різними рівнями стейкхолдерівВідгукнутисяФінанси, банки, страхування, 250-1000 співробітників

work.ua