Директор виконавчий/директорка виконавча у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ
100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ, БО
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Розробка довгострокової стратегії розвитку Організації, стратегії позиціонування та стратегічної комунікації й популяризації діяльності Організації.
- Пошук і залучення фінансових ресурсів, розробка операційних планів і бюджетів, фінансове планування, планування залучення коштів на локальному та міжнародному рівнях, планування і забезпечення виконання річних бюджетів, бюджетів проектів.
- Представлення інтересів Організації в її взаємовідносинах (взаєминах) з іншими особами, організаціями, установами, в т.ч. міжнародними установами, органами влади України та інших країн.
- Забезпечення узгодженої діяльності Організації, спрямованої на досягнення стратегічних цілей, інтеграція проєктів та координація робіт.
- Управління ризиками в діяльності Організації.
- Загальне керівництво та контроль за роботою структурних підрозділів Організації. Організація трудових відносин - затвердження посадових обов'язків працівників Організації, прийняття, переведення на іншу роботу, відсторонення від неї та звільнення працівників Організації, а також контроль усього комплексу заходів щодо ефективного використання людських ресурсів (адаптація, мотивація, оцінювання та навчання персоналу).
- Затвердження штатного розкладу, умови та порядок оплати праці працівникам організації.
- Поточний контроль та керування фінансами організації.
- Забезпечення і контроль дотримання Організацією вимог законодавства та зобов'язань перед зовнішніми контрагентами.
- Формування та затвердження внутрішніх політик Організації, контроль за дотриманням політик Організації в усіх процесах Організації.
- Забезпечення належного документообігу, діловодства, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації відповідно до вимог законодавства України.
- За дорученням Голови Координаційної ради представлення інтересів організації у виконавчих органах державної влади, судах та інших закладах.
- Підписання офіційних документів організації.
- Чітке розуміння політик та принципів Організації, обізнаність та чутливість щодо проблем людей, які живуть з ВІЛ.
- Стратегічне бачення розвитку неурядового сектору України, зокрема у сфері подолання ВІЛ.
- Розуміння адміністративної політики та процедур надання грантів та звітності перед міжнародними донорами і державними організаціями.
- Продемонстрована спроможність приймати рішення, базовані на консенсусі, та у співпраці з топ менеджерами.
- Продемонстроване розуміння політик найму, збереження та управління високоякісним та ефективним персоналом.
- Навички командного лідерства та спроможність делегувати повноваження та підтримувати незалежне прийняття рішень.
- Знання основ трудового законодавства.
- Націленість на досягнення результату.
- Вміння ефективно планувати робочий час.
- Професійна етика та дотримання правил зберігання конфіденційної інформації.
- Аналітичне мислення.
- Відповідальність.
- Наполегливість.
- Комунікабельність.
- Акуратність.
- Вільне володіння українською мовою (усно/письмово).
- Вільне володіння англійською мовою (усно/письмово).
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
- Результативність роботи.
- Уміння працювати у команді.
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну - медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації.
Rabota