
Спеціаліст з документообігу в HR відділ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Забезпечення ефективного та організованого документообігу відповідно до внутрішніх процедур компанії;
- Взаємодія з фінансовим і юридичним відділом щодо розробки та формування пакету документів: підписання договорів, підготовки актів/додатків;
- Формування первинних документів в системі 1С та підготовка на підпис;
- Контроль за вчасним оновленням та підписанням документації;
- Супровід співробітників щодо оформлення кадрових документів;
- Обробка даних та складання внутрішніх звітів по запиту керівника;
- Участь у внутрішніх HR процесах.
- Досвід роботи на аналогічній посаді;
- Досвід роботи з програмним забезпеченням 1С (буде перевагою);
- Володіння програмою Еxcel на рівні впевненого користувача;
- Здатність до організації та планування робочих процесів;
- Уважність до деталей, навички роботи з великими об'ємами інформації;
- Вміння якісно та акуратно працювати з документами, мінімізуючи помилки;
- Комунікабельність та вміння ефективно взаємодіяти з колегами;
- Гнучкість та відповідальність.
Rabota