Заступник керівника з комерційної аналітики
Екопрінт, ПП, ТОВ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Формування регулярної звітності: план/факт продажів, дебіторська заборгованість, наявність та статус договорів
- Аналіз обіговості неходових позицій, прибутковості клієнтів і напрямків
- Щотижневий моніторинг ринку: ціни клієнтів, конкурентів, тренди
- Розрахунок бонусів, ретро-бонусів, контроль фінансових умов
- Контроль розрахунку заробітної плати по підрозділу
- Перевірка правильності виписки замовлень, коригування цін
- - Вирішення рекламацій та конфліктних ситуацій з економічним впливом
- Участь у стратегічному плануванні продажів
- Розподіл плану продажів між співробітниками
- Формування та перегляд прайсів, базових умов співпраці
- Погодження нестандартних умов виробництва, відхилень від прайсу
- Погодження комерційних пропозицій, контроль фінальної ціни
- Контроль розрахунків вартості спецпозицій, нестандартних замовлень
- Участь у формуванні акційних та рекламних пропозицій
- - Координація роботи співробітників відділу продажів
- - Контроль завантаження виробництва, залишків сировини
- Перерозподіл замовлень по строках виготовлення
- - Участь у погодженні закупівлі сировини (внутрішньої та імпортної)
- - Адміністрування CRM-системи
- Участь в автоматизації процесів у 1С (блок продажів)
- - Систематизація та аналіз клієнтської бази
- Участь у підборі, адаптації та навчанні менеджерів
- Розробка навчальних матеріалів, гайдлайнів, чек-листів
- Вища освіта у сфері економіки, фінансів або менеджменту
- Досвід роботи на посаді аналітика, економіста відділу продажів керівника аналітичного відділу торгівельної/виробничої компанії від 2-х років
- Вміння працювати з великими масивами даних, формувати звітність
- Впевнене володіння Excel
- Досвід роботи аналітикою продажів, CRM/1С - на рівні досвідченого користувача
- Навички стратегічного планування, ціноутворення, аналізу
- Уміння координувати міжфункціональні процеси, працювати з клієнтською базою
- - Високі аналітичні здібності, уважність до деталей, відповідальність, ініціативність, здатність приймати рішення, сильні комунікативні навички
- Роботу в стабільній виробничій компанії.
- Можливість впливати на процеси та будувати систему «з нуля».
- Конкурентну заробітну плату: на випробувальний термін - до 50000,00, після - ставка + % з можливим доходом від 80 000,00 грн. Прозора система бонусів, що дозволяє впливати на свій дохід.
- Комфортний офіс біля метро Голосіївська (м. Київ, вул. Красилівська, 5).
- Графік роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00-18:00.
- Повна програма адаптації, підтримка та постійне навчання.
- Компенсацію витрат на авто (амортизація, паливо) та корпоративний мобільний зв'язок.
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії, бронювання.
work.ua