Маркетолог, бренд-менеджер
Спанрайз, ТОВ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- вища освіта (економіка, маркетинг або суміжні дисципліни);
- від 2-х років досвіду роботи у відділах маркетингу/бренд-менеджменті (бажано FMCG);
- досвід у розробці стратегій позиціонування та просування брендів;
- успішний досвід запуску нових продуктів;
- вміння аналізувати ринок, продукт, процеси ціноутворення;
- впевнений користувач MS Office, знання Excel на високому рівні;
- готовність до відряджень (4-6 разів на рік);
- аналітичне мислення, проактивність, здатність працювати з великим обсягом даних.
- відкритість і доброзичливість;
- гнучкість і комунікабельність;
- цілеспрямованість і відповідальність;
- прагнення до саморозвитку;
- здатність працювати в режимі багатозадачності;
- захоплення своєю справою.
- вивчення клієнтського досвіду з брендами компанії;
- оробота з продуктом, айдентикою та легендою бренду;
- проведення аналізу ринку, конкурентів, перегляд асортименту продуктової лінійки, запуск і розвиток нових продуктів;
- пошук точок зростання;
- контроль дотримання цінової політики в каналах збуту, оцінка KPI категорій (представленість, конкурентоспроможність, доля ринку);
- підготовка товарних презентацій для B2B, замовлення POS-матеріалів;
- контроль і забезпечення вчасного розміщення візуальних матеріалів товару на сайті та в інших каналах комунікації;
- ініціювання та координація маркетингових ініціатив і рекламних кампаній в традиційних та діджитал каналах;
- підготовка, впровадження, оцінка ефективності рекламних акцій;
- робота з підрядниками: розробка етикеток/пакування, рекламних матеріалів, сувенірної продукції, брендування;
- організація участі у конференціях, форумах, виставках;
- співпраця з відділом продажів, бухгалтерією та фінансовим відділами, документообіг.
- роботу в дружній атмосфері ;
- комфортні умови праці, затишний офіс;
- робочий графік: з 10.00 до 18.00;
- медичне страхування;
- розташування офісу: район ТЕРЕМКИ-2 (дистанційно/офіс у вівторок та четвер)
Rabota