
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Управління портфелем клієнтів від прийому замовлень до доставки товару до клієнта, відповідно до внутрішніх процедур та очікування клієнтів.
- Збереження та оновлення інформації щодо клієнтів.
- Надання клієнтам Cargill підтримки щодо умов та процесів співпраці.
- Комунікація з клієнтами щодо змін процесів та ініціатив, які можуть покращити співпрацю.
- Робота зі скаргами клієнтів, своєчасне вирішення проблем з оплатою, вжиття заходів для уникнення проблемних ситуацій в майбутньому.
- Ефективна співпраця з комерційною командою.
- Робота з документацією та 1С.
- Контроль відповідності процесів стандартам, а також моніторинг оплат по контрактам.
- Інші обов'язки, включаючи процедурні, адміністративні питання та документарні питання.
- Вища освіта.
- Наявність досвіду у сфері роботи з клієнтами.
- Знання 1С (8 версія) та програм Microsoft (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Здатність знаходити рішення для складних проблем.
- Вміння працювати в режимі багатозадачності, комунікативні навички.
- Середній рівень англійської мови.
work.ua