
Claim Manager (зі знанням румунської)
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Розглядати вхідні скарги/запити від пасажирів, колекторів та інших осіб, отримані електронною поштою або телефоном.
- Шукати та аналізувати інформацію, щоб надати відповідь пасажиру.
- Комунікувати з клієнтами, підрозділами компанії та третіми сторонами щодо цих скарг/запитів.
- Вести облік отриманих/опрацьованих запитів та класифікувати їх у CRM.
- Надавати рекомендації щодо покращення роботи відділу та виконувати інші суміжні завдання.
- Досвід роботи щонайменше 1 рік у сфері авіації або туризму (бажано).
- Досвід обслуговування клієнтів (робота з клієнтами, обробка скарг).
- Досвід розгляду скарг (бажано).
- Знання мов: румунська (усне та письмове спілкування на високому рівні) + англійська (усне та письмове спілкування на розмовному рівні).
- Знання Microsoft Office - Word, Excel, Outlook.
- Здатність працювати за встановленим алгоритмом.
- Комунікабельність, стресостійкість, толерантність, вміння дистанціюватися від негативу.
- Кар'єру у великій міжнародній компанії, яка швидко та впевнено масштабується.
- Ми підтримуємо розвиток колег і пропонуємо: корпоративний університет GROW UP, компенсацію зовнішнього навчання та тренінги.
- Культуру відкритості, рівності та підтримки.
- Щорічну оплачувану відпустку та лікарняні.
- Корпоративне медичне страхування.
- Конкурентну заробітну плату.
- Корпоративні знижки на подорожі з Join UP!
- Ми дружні до ремоуту: ти можеш працювати з будь-якої точки України чи навіть планети. А якщо хочеш, приходь в наш офіс і бери з собою домашнього улюбленця - ми Pet-friendly. Наш офіс оснащено генератором та старлінком.
- Ми пишаємося бути українським бізнесом і робимо все можливе, щоб підтримувати країну, та одне одного: у нас є внутрішня благодійна ініціатива Together with U, де ми допомагаємо колегам у ЗСУ.
Rabota