Офіс-менеджер, ресепшионіст
Maikoff
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- досвід роботи у рекламно-сувенірній компанії (буде конкурентною перевагою);
- вміти працювати з людьми та в команді;
- бути користувачем продуктів Google, Microsoft, ERP/СRM (будь-яка);
- грамотність - вільна усна/письмова українська мова!;
- вмотивованість, прагнення до розвитку та любов до навчання;
- вміти працювати в режимі багатозадачності;
- комунікабельність, гнучкість, енергійність;
- отримувати задоволення від спілкування з людьми і бути доброзичливим.
- знати та виконувати загальні правила, регламенти та інструкції, що діють у компанії;
- приймати і обробляти вхідні дзвінки;
- зустрічати відвідувачів офісу (для організації видачі самовивозів та надавати первинні консультації клієнтам щодо продукції та послуг компанії);
- відповідати за процес розподілу замовлень між менеджерами;
- здійснювати вихідні дзвінки з метою нагадування про готовність замовлень;
- допомагати менеджерам з продажу.
- поетапна адаптація на посаді. План навчання професійним завданням, інструкції та чек-листи, постійні зустрічі з колегами, які готові допомогти та підказати;
- 5-ти денний робочий тиждень (пн-пт з 9.00 до 18.00);
- стабільна, без затримок, виплата зарплати;
- перших 3 місяці - випробувальний термін;
- фіксована ставка в розмірі 22 000 грн;
- у нас відсутня бюрократія, рішення приймаються швидко;
- право голосу є в усіх - будь-яка ідея буде почута, і якщо вона релевантна, ми її реалізуєм;
- навчальні заходи, тренінги по внутрішньому продукту та велика корпоративна бібліотека, можливість особистісного / кар'єрного / фінансового зростання;
- дисконт на продукцію компанії для співробітників;
- можливий і дуже вітається кар'єрний ріст, компанія готова навчати співробітників;
- одна з наших сильних сторін це злагоджений колектив - ми прогресивні та дружні;
- власник бізнесу готовий інвестувати у розвиток компанії та співробітників, щоб стати № 1 в Україні.
work.ua