Офіс менеджер/ка зі знанням словацької або чеської мови

Pelekh Agency

  • Ужгород, Закарпатская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
В зв'язку з виходом на український ринок шукаємо в нашу команду професіоналів, активних та цілеспрямованих фахівців на посаду:Асистент/ка керівника, офісний працівник/працівниця.Наш клієнт - італійський виробник високоенергоефективних системи опалення та водопостачання з понад 10 000 позицій каталогу - продуктів масового виробництва та унікальних товарів - на додаток до індивідуальних систем і комбінацій складних продуктів. І все це «Зроблено в Італії».Робота полягатиме у оформленні замовлень від клієнтів, спілкуванні з партнерами та організації щоденної роботи офісу (офіс та склад на початку вул. Коритнянська).Основні обов'язки:
  • Приймання замовлень та запитів від клієнтів.
  • Підготовка замовлення від постачальників.
  • Підготовка документів для брокерів при розмитненні.
  • Підтримка менеджерів з продажу.
  • Асистування керівника в роботі.
Компанія пропонує:
  • Офіційне працевлаштування.
  • Дохід: ставка + бонуси (квартальні).
  • Можливість навчатись та підвищувати кваліфікацію.
  • Випробувальний термін - 3 місяці.
Андрій

Rabota