Керівник кол-центру
R+, мережа клінік
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Успішний досвід роботи в сфері контролю сервісу або Контакт-центрі від 2-х років;
- Знання особливостей продажу медичних послуг, розуміння основних систем роботи call-centre;
- Володіння навичками організовувати робочий процес в умовах багатозадачності;
- Грамотна українська мова, високий рівень комунікабельності;
- Досвідчений користувач ПК, досвід роботи в медичних системах;
- Організаторські та лідерські якості;
- Націленість на результат і мотивацію команди.
- Розробка та введення в роботу алгоритмів та стандартів обслуговування клієнтів згідно бізнес-процесів клініки;
- Контроль якості обслуговування клієнтів;
- Зворотній зв'язок з клієнтами, моніторинг та розгляд скарг/пропозицій;
- Проведення навчання та оцінки ефективності роботи операторів КЦ;
- Взаємодія між усіма підрозділами клініки;
- Ведення встановленої звітності;
- Адаптація нових працівників.
- Офіційне працевлаштування;
- Графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00 або з 08:00 до 17:00
- Гідна заробітна плата, вчасні виплати.
- Локація: ст.м. Іподром.
work.ua