Керівник кол-центру

R+, мережа клінік

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 д. назад
Опис вакансіїЗапрошуємо до команди R+ Керівника контакт-центруВимоги:
  • Успішний досвід роботи в сфері контролю сервісу або Контакт-центрі від 2-х років;
  • Знання особливостей продажу медичних послуг, розуміння основних систем роботи call-centre;
  • Володіння навичками організовувати робочий процес в умовах багатозадачності;
  • Грамотна українська мова, високий рівень комунікабельності;
  • Досвідчений користувач ПК, досвід роботи в медичних системах;
  • Організаторські та лідерські якості;
  • Націленість на результат і мотивацію команди.
Обов'язки:
  • Розробка та введення в роботу алгоритмів та стандартів обслуговування клієнтів згідно бізнес-процесів клініки;
  • Контроль якості обслуговування клієнтів;
  • Зворотній зв'язок з клієнтами, моніторинг та розгляд скарг/пропозицій;
  • Проведення навчання та оцінки ефективності роботи операторів КЦ;
  • Взаємодія між усіма підрозділами клініки;
  • Ведення встановленої звітності;
  • Адаптація нових працівників.
Умови:
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00 або з 08:00 до 17:00
  • Гідна заробітна плата, вчасні виплати.
  • Локація: ст.м. Іподром.
Про компанію:Мережа клінік «R+ Medical Network» - сучасні багатопрофільні медичні центри для всієї родини, з експертним обладнанням, індивідуальним підходом до кожного пацієнта. Душею компанії є молодий, енергійний та висококваліфікований колектив, який з радістю чекає на нових колег, у яких є бажання розвиватися, професійно рости та досягати спільних цілейВідгукнутисяМедицина, охорона здоров'я, аптеки, 50-250 співробітників

work.ua