Бухгалтер відділу обліку оренди

АБК Сервіс, ТОВ

  • Черновцы
  • 21 000-22 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 16 д. назад
Опис вакансіїВітаємо Вас, шановний претенденте!Ми представляємо велику компанію - міжнародного дистриб'ютора, єдиного офіційного партнера в Україні світового виробника Procter&Gamble, дистриб'ютора інших відомих брендів, яка веде стабільний бізнес з 1992 року,Ми постійно розвиваємося і збільшуємося, саме тому зараз шукаємо у нашу команду «Бухгалтера відділу обліку оренди» для ведення обліку на обліку за міжнародними стандартами.Які обов'язки?
  • Ведення обліку оренди у 1C 8.3;
  • Робота з договорами, внесення інформації по контрагентам в програму 1С; контроль взаєморозрахунків з контрагентами;
  • Контроль закриття рахунків бухгалтерського обліку за напрямками проведених операцій;
  • Контроль правильності оформлення первинних документів постачальників та контроль за наявністю договорів, додаткових угод, актів, актів-звірки.
  • Робота з податковим кредитом з ПДВ за операціями з придбання послуг оренди - збір, аналіз та перевірка податкових накладних;
Що ми пропонуємо?
  • Офіційно працевлаштуватись. У нас - офіційне працевлаштування і заробітна плата, яка стабільно зростає. оплачувані відпускні і лікарняні за КЗпП;
  • Офісний графік з 9:00-18:00. За необхідності - можливість віддаленої роботи;
  • Поетапна адаптація на посаді. План навчання професійним завданням, інструкції та колеги, які готові допомогти та підказати.
  • Навчання. Порядку та правилам обліку операцій оренд відповідно до МСФЗ 16 обов'язково навчимо;
  • Ми сучасні. Електронний документообіг - не мрія, а наша реальність;
  • Злагоджений колектив - ми прогресивні та дружні;
  • Офіс у діловій частині міста в офісному центрі «Квадрат» на Головній біля «Бартки»;.
Наш ідеальний кандидат має:
  • Вищу, або незакінчену вищу освіту (фінансово-економічну);
  • Досвід роботи бухгалтером від 1 року буде перевагою;
  • Знання принципів оформлення та ведення первинної документації та ведення первинної документації і основ загального діловодства;
  • Досвід роботи з бухгалтерськими системами 1С. Досвід роботи з системою 1С: Підприємство 8 буде перевагою;
  • Впевнене володіння програмами MS Excel, MS Word;
Якщо у Вас є хоч одне з цього списку, ти вже однозначно маєте перевагу: відповідальність, самоорганізованість, самостійність, уважність до деталей, комунікабельність, неконфліктність.Відправляйте резюме і до зустрічі на співбесіді!ВідгукнутисяКонсалтинг, бухгалтерія, аудит, 50-250 співробітників

work.ua