Менеджер з оцінки якості обслуговування

EnglishDom

  • Киев
  • 20 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Привіт! На зв'язку команда Englishdom Ми - екосистема продуктів із англійської, де кожен кожен може навчатися у власному ритмі і не боятися зробити помилку та отримувати підтримку і відчувати прогрес без тиску.Ми запускаємо онлайн?освіту з 2010 року. І продовжуємо розвивати платформу, яка адаптується під студентаСьогодні з нами вже 70 000+ студентів, які заговорили англійською, а у команді - 1200 викладачів і понад 200 фахівцівЗараз ми шукаємо в команду Менеджера з оцінки якості обслуговуванняЩо ти будеш робити?Перевіряти дзвінки, чати та вступні урокиКонтролювати заповнення та ведення менеджерами CRM-системиКонтролювати графік роботи менеджерів і розподіляти навантаженняВикористовувати AI-інструменти для оцінки та покращення роботи менеджерівДавати зворотний зв'язок менеджерам і тімлідам, щоб їх робота ставала ще кращоюПроводити рольові ігри та короткі тренінги для командиСлідкувати за коректним наповненням бази знань відділуКого ми шукаємо?Маєш досвід роботи від 1 рокуВмієш працювати з аналітико, даними та цифрами, володієш ExcelМаєш досвід проведення навчальних міні-тренінгівПрацюєш з АІ (буде плюсом)Вмієш керувати своїм часом та пріоритезувати задачіВідповідальний та швидкийНе боїшся ставити запитанняЩо ми пропонуємо?Графік роботи:Пн-Пт, 09:00 - 18:00 або 10:00 - 19:00Заробітна плата: ставка 17 000 на період випробувального терміну, після +3000 KPIВіддалений формат роботиОплачувану відпустку та лікарнянийМожливість впливати на продукт та рости разом із компанієюКорпоративну культуру, в якій одна з головних цінностей - чесність та прозорість50% знижку на вивчення англійської для співробітниківБезкоштовні speaking clubsДо 80% покриття вартості професійного навчання (курси, вебінари, meetups)Сильна, драйвова команда, яка орієнтована на результатНадсилай резюме і ставай частиною ED team

Rabota