ВимогиВища освіта. Грамотне усне та письмове мовлення. Відповідальність, можливість та бажання працювати як стаціонарно в офісі так і за гнучким графіком на локації ТРЦ (робота в вихідні дні).Досвідчений користувач MS Excel, Power Point, Canva.Знання ринку реклами та івент-індустрії, знання рекламних матеріалів та інструментів.Досвід роботи на аналогічній посаді або в рекламній агенції буде перевагою.Функціональні обов'язки:Участь в розробці та проведенні маркетингових активностей ТРЦ, Акцій та партнерських заходів ТРЦ;Супровід і контроль івентів і заходів вихідного дня (контроль локації, службових приміщень до і після заходів, складання, узгодження, передача заявок службам ТРЦ;Підготовка презентацій та комерційних пропозицій, пошук партнерів по участі в заходах ТРЦ, підготовка фото та відеозвітів орендарям та партнерам по рекламних проявленнях на івентах;Робота з підрядниками ТРЦ по замовленню рекламних матеріалів (моніторинг цін, закупівля, ведення документації). Контроль ТМЦ відділу маркетингу;Медіапланування - робота з існуючими рекламними каналами і підрядниками, та підбір нових, ведення аналітики по розміщенню;Ведення документообігу по Договорах підрядників і контрагентів (підготовка договорів з підрядниками, узгодження зі службами ТРЦ, збір актів і кореспонденції на відправку, листування, дотримання правил ведення ділової документації і бухгалтерської звітності);Збір та ведення бази даних ТРЦ, sms і viber розсилка;