Менеджер по підтримці клієнтів (retention-manager)

Next-On

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 12 д. назад
Спеціалізована платформа «Next-On» займає лідерські позиції на ринку сучасних програмних рішень для різноманітних крипто-фіатних способів оплати в якості платіжних сервісів.Станом на сьогодні, компанія надає сервіс по більш ніж 300 фіатним та криптовалютам, а платформа передбачає більше 30 способів оплати.Сайт продукту:Наразі, ми маємо гаряче бажання бачити у нас в компанії команду менеджерів по роботі з клієнтами. Це люди, які будуть допомагати утримувати наших користувачів, та пропонувати додаткові пропозиції та програми лояльності.Якщо ви маєте компетенції, необхідні нам, то ми пропонуємо приєднатися до нашої команди.ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ:
  • Вести переговори з користувачами сервісу;
  • Проводити спілкування з клієнтами через месенджери (переписка і дзвінки), email-повідомлення, а також відео-дзвінки (платформи Zoom, Google-Meet);
  • Приймати вхідні дзвінки, обробляти гарячі заявки з сайту;
  • Пропонувати клієнтам наші програми лояльності, персональні пропозиції та спеціальні акції;
  • Консультувати клієнтів з окремих питань;
  • Аналізувати клієнтську базу та сегментувати користувачів;
  • Готувати звітність за ключовими показниками.
ВИМОГИ:
  • Досвід роботи в retention-менеджменті / CRM-маркетингу від 1 року;
  • Досвід роботи в контакт-центрах та колекторських компаніях буде також перевагою;
  • Знання та досвід в роботі CRM-платформ (будь-яких);
  • Вміння працювати з даними (Excel / Google Sheets, SQL - буде перевагою);
  • Вільне грамотне володіння українською, російською мовами;
  • Володіння англійською мовою, усною та писемною не нижче рівня Intermediate+;
МИ ПРОПОНУЄМО:
  • Офісний формат роботи. Розташування - станція метро Славутич (2 хвилини від метро);
  • Графік: Пн-Пт., 09.30 - 19.00;
  • Своєчасна виплата заробітної плати;
  • Бонуси;
  • Можливість працювати з цікавими людьми та над захоплюючими проектами;

Rabota