Менеджер по підтримці клієнтів (retention-manager)
Next-On
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Вести переговори з користувачами сервісу;
- Проводити спілкування з клієнтами через месенджери (переписка і дзвінки), email-повідомлення, а також відео-дзвінки (платформи Zoom, Google-Meet);
- Приймати вхідні дзвінки, обробляти гарячі заявки з сайту;
- Пропонувати клієнтам наші програми лояльності, персональні пропозиції та спеціальні акції;
- Консультувати клієнтів з окремих питань;
- Аналізувати клієнтську базу та сегментувати користувачів;
- Готувати звітність за ключовими показниками.
- Досвід роботи в retention-менеджменті / CRM-маркетингу від 1 року;
- Досвід роботи в контакт-центрах та колекторських компаніях буде також перевагою;
- Знання та досвід в роботі CRM-платформ (будь-яких);
- Вміння працювати з даними (Excel / Google Sheets, SQL - буде перевагою);
- Вільне грамотне володіння українською, російською мовами;
- Володіння англійською мовою, усною та писемною не нижче рівня Intermediate+;
- Офісний формат роботи. Розташування - станція метро Славутич (2 хвилини від метро);
- Графік: Пн-Пт., 09.30 - 19.00;
- Своєчасна виплата заробітної плати;
- Бонуси;
- Можливість працювати з цікавими людьми та над захоплюючими проектами;
Rabota