Менеджер/ка підтримки воїнів, ветеранів, ветеранок та їхніх близьких у Києві

Ветеран Хаб

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 ч. назад
Понад шість років Veteran Hub підтримує воїнів, ветеранів, ветеранок і їхніх близьких. Зараз ми вдосконалюємо безоплатні послуги мережі та шукаємо менеджера/ку підтримки воїнів і їхніх близьких у Києві.Нам потрібна людина, що працюватиме офлайн у просторі у Києві. Людина на цій посаді буде основним зв'язковим елементом між клієнтами/ками та всіма надавачами послуг мережі та партнерськими організаціями. Вона або він координуватиме клієнтів/ок всередині організації, надаватиме підтримку, скеровуватиме до інших консультантів та супроводжуватиме на шляху покращення їх добробуту.Менеджер/ка підтримки - це людина, яка:цікавиться сферою ветеранських послуг та орієнтується в ній;емпатична, гнучка та адаптивна до змін у потребах клієнтів і клієнток та можливих варіантах рішень;вміє працювати в команді;має організаторські здібності;володіє відмінними комунікативними вміннями та навичками активного слухання;має аналітичні навички, вміє знаходити та структурувати інформацію, розв'язувати проблемні питання та уважна до деталей;має високий рівень відповідальності, самоорганізації і тайм-менеджменту.Що потрібно робити:консультувати клієнтів щодо можливостей сервісного меню Veteran Hub;
проводити ідентифікацію, аналіз і пріоритезацію потреб клієнтів;розробляти та супроводжувати план підтримки;скеровувати до внутрішніх і зовнішніх фахівців;консультувати щодо послуг організації (пошуку можливостей оздоровлення та відпочинку, матеріальних потреб, житлових програм та інших ветеранських програм та ініціатив, створюючи та використовуючи Базу знань організації);здійснювати моніторинг якості послуг та отримувати зворотний зв'язок;працювати у тісній взаємодії з юристами, психологами, консультантами й координаторами/ками;адмініструвати процес перескерування клієнта за послугами психічного здоров'я та підтримувати їх в процесі отримання;дотримуватися етичних норм та принципів взаємодії з клієнтами.Кваліфікаційні вимоги:Бажано освіта у галузях соціальної роботи, соціології, педагогіки, психології або інших суміжних спеціальностейБажано досвід роботи соціальним працівником, кейс-менеджером з цільовою аудиторією від 2 років у громадському, державному чи корпоративному секторахБути в змозі надавати першу психологічну допомогу клієнтам та за потреби залучати психологів для надання кризового консультуванняВолодіє високими етичними стандартами, українською мовою (усно й письмово), базовими навичками кризової підтримки;Має навички комунікації, активного слухання, аналітичне мислення та вміння працювати в команді;Впевнений/а користувач Google Workspace.Обов'язково: відсутність зв'язків з росією з 2014 року.Ми пропонуємо:Причетність до важливої роботи задля добробуту ветеранів та їхніх близьких;Повна зайнятість (п'ять днів на тиждень, з понеділка по п'ятницю, з 11:00 до 19:00)Офіційне працевлаштуванняЛояльність та підтримка на всіх етапах роботиПідтримку і менторство від колег та керівництва, що дотримується демократичного підходу в управлінніДотримання принципів рівності, поваги, гідності та відсутності дискримінації за будь-якими ознакамиЗручне розташування pet-friendly офісуЕтапи, які ми разом пройдемо, перш ніж стати однією командою:Дзвінок з HRТестове завданняПідсумкове інтерв'ю в ХабіМи будемо щиро раді ветеранам, ветеранкам та їхнім близьким у команді Veteran Hub!Ветеран Хаб має змогу дбати про добробут ветеранів і ветеранок завдяки роботі Сил безпеки та оборони. Ми подаємо відомості до ТЦК і принципово не бронюємо співробітників.Надсилайте резюме і обов'язково мотиваційний лист на адресу з вказаною заробітною платою із темою: «Менеджер/ка підтримки / Київ / твоє прізвище та ім'я» на адресу: cv@veteranhub.com.uaШановні кандидати, коли ви відправляєте своє резюме та мотиваційний лист, ви даєте згоду на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»

Rabota