Адміністративний помічник з обслуговування клієнтів (з погодинною оплатою)

British Council

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 6 д. назад
Робота віддалено. Завдяки гнучкому графіку ця позиція ідеально підходить студентам, які хочуть поєднувати роботу з навчанням.Основні вимоги:
  • Англійська не нижче B2, вільне володіння українською
  • клієнтоорієнтованість
  • відмінні комунікативні навички
  • знання ПК (MS Office, Excel)
  • досвід у продажах - перевага
Основні обов'язки:
  • Відповідати на всі дзвінки та чати, відповідно до корпоративних стандартів - привітання, обробка та завершення розмови
  • Опрацьовувати відгуки клієнтів: фіксувати деталі запитів/скарг, передавати їх відповідальним працівникам і контролювати своєчасність відповіді
  • Управляти списками очікування та резервуваннями клієнтів
  • Виконувати адміністративні завдання Навчального центру згідно з внутрішніми інструкціями
  • Проводити консультації з потенційними клієнтами, надаючи інформацію про наявні курси.
Ваш робочий час буде заплановано в межах наступних змін і може варіюватися від кількох годин на день до повної зміни, залежно від операційних потреб і вашої доступності: 09:00-17:30, 11:30-20:00 (понеділок - субота)

Rabota