Кошторисник

Рітейлер Компані, ТОВ

  • Кривой Рог, Днепропетровская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
ТОВ «Рітейлер компані» успішне, стабільне підприємство з багаторічним досвідом роботи в галузі будівництва. Ми стрімко розвиваємося. У зв'язку із збільшенням обсягів робіт та будівельно-монтажних ділянок збільшуємо штат співробітників.Основні види діяльності:Наша організація здійснює діяльність з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту в Кривому Розі та по Україні за такими видами робіт:
  • Підготовчі роботи
  • Земляні роботи
  • Улаштування бетонних і залізобетонних монолітних конструкцій
  • Монтаж збірних бетонних та залізобетонних конструкцій
  • Роботи з влаштування кам'яних конструкцій
  • Демонтаж, виготовлення і монтаж металевих конструкцій
  • Монтаж дерев'яних конструкцій
  • Захист будівельних конструкцій, трубопроводів
  • Улаштування покрівель
  • Фасадні роботи
  • Монтаж внутрішніх і зовнішніх інженерних систем і обладнання будівель та споруд
  • Монтаж внутрішніх і зовнішніх мереж водопроводу
  • Монтаж внутрішніх і зовнішніх мереж каналізації
  • Монтаж внутрішніх і зовнішніх мереж теплопостачання
  • Монтаж внутрішніх і зовнішніх електричних мереж
Об'єкти розташовані в межах України.Вимоги до кандидатів
  • Вища професійна (магістр, спеціаліст) освіта та стаж роботи за фахом у відповідному профілю підприємства не менше 5 років
  • Підготовка бюджету підприємства;
  • Прорахунок собівартості будівництва;
  • Робота з субпідрядними організаціями;
  • Контролювання виконання робіт
  • Формування кошторисної документації на етапі тендеру за кресленнями та дефектним актам в АВК-5;
  • Формування повного пакету документів для закриття актів виконаних робіт;
  • Досвіт роботи з бюджетом.
Функціональні обов'язки:
  • Аналіз раніше проведених закупівель;
  • Надання експертної оцінки вартості робіт на формування бюджету;
  • Попередній аналіз: фін. стану, референція, дозвільна документація контрагента;
  • Проведення тендерних процедур на закупівлю БМР, ПНР та ПІР;
  • Проведення торгів на майданчику SAP Ariba;
  • Проведення дод. переговорів з учасниками торгів для отримання більш вигідних ком. пропозицій;
  • Перевірка ДЦ, калькуляцій, моніторинг вартості матеріалів та обладнання;
  • Підготовка звітів та аналітичних даних* Введення та актуалізація бази постачальників
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
За детальною інформацією звертатися за телефоном -098-96-07-322-Юлія або надсилайте своє резюме.

Rabota