Product Marketing Specialist (Фахівець з методів розширення ринку збуту ), (маркетолог)
Brain Source
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організація і підтримка процесу збору інформації про конкурентів.
- Створення і ведення бази активностей, формування звітності за період.
- Розробка сувенірної продукції
- Співпраця з постачальниками сувенірної продукції.
- Надання зворотного зв'язку на претензії та скарги на продукцію в системі Service Cloud. Оперативна комунікація з Регіональною командою стосовно виняткових запитів про продукцію.
- Участь в підготовці спеціальних акцій для клієнтів, розробці маркетингових активностей по просуванню продукції. Робота з клієнтами з питань продукції. Проведення інтерв'ю, фокус-груп
- Участь в розробці / проведення аналізу спеціальних пропозицій, бонусів, моніторинг їх кількості, моніторинг і заміна складових. Вирішення технічних питань щодо складу подарунків, співпраця з відділом Inventory control.
- Вивчення потреб клієнтів та факторів, що впливають на динаміку продажів (сезонність, зміна поведінки / переваг, конкурси Компанії, новинки продукції).
- Підготовка інформації по продукції (коди, ціни, назви) для друкованих видань Компанії.
- Підготовка та проведення презентацій по продукції та участь в спеціальних заходах Компанії.
- Надання щорічного звіту по скаргам на алергічні реакції.
- Розробка, замовлення та контроль наявності на складі наліпок та інсертів для продукції. Фінансова звітність та списання. Переклади специфікацій продукції, ведення бази продукції для приведення до нормативів техрегламенту який буде чинний в 2024р.
- Співпраця з центральним офісом в Далласі: відділ маркетингу, GIC (Global Inventory Control) щодо продукції, просування, аналізу, інтенсивності і динаміки продажів.
- Аналіз щомісячних продажів і підготовка звіту Inventory report з коментарями на щотижневій основі.
- Участь у розробці плану заходів / активностей по запуску новинок продукції на щоквартальній основі.
- Вища освіта в сфері маркетингу, економіки, менеджменту
- Англійська мова (вище середнього рівня)
- Досвід роботи у відділі маркетингу від 2 року
- Добре знання офісних програм (Word, Excel, Power Point).
- Бажаний досвід роботи в комп'ютерних системах обліку товару, досвід просування продукції, прогнозування та аналізу продажів, хороші навички роботи з Excel (складання таблиць, побудова графіків, використання різних функцій для обробки інформації).
- Аналітичні здібності і пунктуальність
- Відповідальність, уважність і точність
- Ентузіазм, творчий підхід у виконанні завдань
- Активність і бажання самовдосконалюватися і пропонувати нові ідеї
- Хороші комунікативні, організаторські навички, навички презентації
- Офіційне працевлаштування
- Розвиток в міжнародній компанії
- Додаткові бонуси
- Біла заробітна платня
- Медичне страхування
- Кар'єрний ріст
- Можливе працевлаштування випускника без досвіду роботи, але з профільною освітою в напрямку маркетингу
Rabota