
Фахівець з розвитку пунктів продажу та сервісу
- Харьков
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Моніторинг роботи співробітників, постановка завдань, контроль виконання стандартів продажів;
- Щомісячна оцінка роботи співробітників;
- Проведення мінітренінгів;
- Підбір та адаптація персоналу;
- Організаційні питання (графік, відпустка, доступи тощо);
- Організація роботи магазину (забезпечення POSM, контроль забезпечення робочих місць);
- Планування, аналіз і контроль виконання KPI, підготовка звітності, планування активностей для підвищення результатів;
- Опрацювання скарг клієнтів з метою збереження лояльності.
- Досвід роботи в продажах від 2-х років;
- Досвід роботи в телекомі (бажано);
- Впевненні навички роботи з Word, Excel, Outlook;
- Обов'язково: наявність автомобіля та досвід керування від 1 року.
- Безбар'єрний простір - ми поважаємо твою особистість та допомагаємо зробити роботу приємною частиною життя;
- Гнучкий робочий графік;
- Базові соціальні переваги та навіть більше;
- Можливості для розвитку та керування кар'єрою;
- Програми ментальної та емоційної підтримки для тебе та твоєї родини;
- Легка адаптація - ми поруч від першого дзвінка;
- Піклування та підтримка Захисників: програми підтримки військових, ветеранів та їхніх родин «4.5.0. Нарешті вдома»;
- Відповідальна компанія, що підтримує країну, суспільство та армію.
work.ua