Фахівець з технічного сервісу та обслуговування (Product Support Specialist)
Цеппелін Україна / Zeppelin
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Вища освіта (бажано технічна)
- Знання англійської мови на рівні B1
- Досвідчений користувач MS Office (Excel, Outlook)
- Створення та підтримка в актуальному стані пакетів технічного обслуговування, в ERP.
- Аналіз рекомендацій виробників техніки, історії ремонтів техніки та інших доступних джерел з метою створення ремонтних опцій. Розрахунок вартості технічного обслуговування та ремонтів на життєвий цикл обладнання за допомогою доступних програм (Builder, Calculator, Service Options Collaborator та ін.).
- Реєстрація та відправка до лабораторії проб мастил для подальшого аналізу. Комунікація з лабораторією щодо спірних питань.
- Комунікація з виробниками обладнання (реєстрація формальних запитів в відповідних системах виробників, пошук технічної інформації, тощо) з питань технічних проблем за запитами відділів післяпродажного обслуговування.
- Адміністрування баз даних, створення та редагування структур даних в системі Asset Management Tool (АМТ). Навчання та підтримка користувачів системи АМТ. Надання періодичної звітності.
- Робота з регіональними відділеннями в тісному зв`язку з відділами післяпродажного обслуговування. Проведення періодичних тренінгів по впровадженню нових продуктів та сервісів як для внутрішнього персоналу так і для для клієнтів компанії.
- Конкурентна заробітна плата;
- Медичне страхування та страхування життя після випробувального періоду;
- Можливість професійного та кар'єрного зростання.
Rabota