Фахівець з технічного сервісу та обслуговування (Product Support Specialist)

Цеппелін Україна / Zeppelin

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 д. назад
Вимоги до кандидата:
  • Вища освіта (бажано технічна)
  • Знання англійської мови на рівні B1
  • Досвідчений користувач MS Office (Excel, Outlook)
Основні обов'язки:
  • Створення та підтримка в актуальному стані пакетів технічного обслуговування, в ERP.
  • Аналіз рекомендацій виробників техніки, історії ремонтів техніки та інших доступних джерел з метою створення ремонтних опцій. Розрахунок вартості технічного обслуговування та ремонтів на життєвий цикл обладнання за допомогою доступних програм (Builder, Calculator, Service Options Collaborator та ін.).
  • Реєстрація та відправка до лабораторії проб мастил для подальшого аналізу. Комунікація з лабораторією щодо спірних питань.
  • Комунікація з виробниками обладнання (реєстрація формальних запитів в відповідних системах виробників, пошук технічної інформації, тощо) з питань технічних проблем за запитами відділів післяпродажного обслуговування.
  • Адміністрування баз даних, створення та редагування структур даних в системі Asset Management Tool (АМТ). Навчання та підтримка користувачів системи АМТ. Надання періодичної звітності.
  • Робота з регіональними відділеннями в тісному зв`язку з відділами післяпродажного обслуговування. Проведення періодичних тренінгів по впровадженню нових продуктів та сервісів як для внутрішнього персоналу так і для для клієнтів компанії.
Компанія пропонує:
  • Конкурентна заробітна плата;
  • Медичне страхування та страхування життя після випробувального періоду;
  • Можливість професійного та кар'єрного зростання.

Rabota