Менеджер з продажів (промислова хімія)

Talent Match

  • Киев
  • 30 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 24 д. назад
Наш клієнт - провідний дистриб'ютор хімічної сировини для виробництва побутової та промислової хімії в Україні. Компанія є ексклюзивним представником трьох світових лідерів: BASF, NOVOZYMES та GIVAUDAN. Наша сила - у високій якості та законності постачання, що дозволяє впевнено конкурувати на ринку. Компанія активно розвивається, цінує ініціативу, швидкість у прийнятті рішень та надає повну підтримку для кар'єрного й професійного зростання.Шукаємо амбітного та цілеспрямованого Менеджера з продажів для розвитку напрямку продажу промислової та побутової хімії. Якщо ви маєте хімічну освіту, прагнете працювати у сфері продажів і готові досягати високих результатів, ця вакансія для вас.Ваші обов'язки
  • Консультація та супровід клієнтів;
  • Робота з 1С (отримання замовлень, оформлення і виставлення рахунків, оформлення первинної документації, контроль відвантажень, оплат), ведення CRM. Готові розглянути кандидата без досвіду роботи в 1С;
  • Моніторинг та контроль надходження товару;
  • Взаємодія з іншими підрозділами компанії у рамках виконання робочих задач (відділ логістики, менеджери складу і т.д.);
  • Пошук та реалізація можливостей поглиблення співпраці з існуючими клієнтами та залучення нових клієнтів, проведення зустрічей.
Вимоги
  • Освіта: вища, спеціальності «Хімія», «Хімічна промисловість», інженер-технолог, хімік-технолог.
  • Досвід: досвід роботи на хімічному підприємстві або у сфері продажів промислової хімії буде значною перевагою. Але ми готові розглядати кандидатів без досвіду в продажах, бо вміємо навчити ефективній роботі.
  • Знання: володіння англійською мовою (для читання технічної документації) та навички роботи в 1С вітаються (ми готові навчити).
  • Особисті якості: грамотна мова, комунікабельність, ініціативність, орієнтація на результат та бажання розвивати свої професійні навички.
Що ми пропонуємо
  • Офіційне працевлаштування та повністю офіційна заробітна плата.
  • Ставка + бонуси від перевиконання плану.
  • Гнучкість: після досягнення необхідного рівня самостійної роботи можливий частковий віддалений формат.
  • Розвиток: оплата навчання (в тому числі уроків англійської мови в офісі), участь у виставках, тренінгах та семінарах.
  • Комфортні умови: сучасний офіс в центрі Києва (біля м. Кловська) та ноутбук для роботи.
  • Командна підтримка та допомога у вирішенні будь-яких робочих питань.
Готові прийняти виклик? Чекаємо на ваше резюме!

Rabota