Quality Control Manager / Менеджер з якості обслуговування клієнтів (VIP Clients)

Favbet

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 24 д. назад
FAVBET - це Entertainment Tech компанія, створена в 1999 році. Ми розробляємо сервіси для беттінгу та ігор, спонсоруємо та розвиваємо спорт. FAVBET - одна з трьох кращих компаній в Україні у цьому напрямку.Понад 25 років ми робимо гру видовищною. FAVBET - команда, в якій кожен робить спорт яскравішим, а досвід від гри - унікальним.FAVBET - підтримує як професійних атлетів, так і аматорів, спонсорує команди Прем'єр ліги та регіональні чемпіонати. Це відповідальна компанія, яка виступає за культуру беттінгу та культуру гри. Ми також інвестуємо в боротьбу із залежністю, допомагаємо здолати кризисні ситуації, стежимо за відповідністю вікових обмежень для гравців.Ми перебуваємо в пошуку досвідченого Спеціаліста, який долучиться до розвитку та забезпечення якісного функціонування системи контролю якості обслуговування клієнтів, контролюватиме дотримання стандартів роботи Customer Support Manager-ів.Основні завдання:
  • Персоналізована підтримка VIP-клієнтам через різні канали комунікації: вхідні та вихідні дзвінки, онлайн-чати та електронну пошту;
  • Оцінка якості обслуговування клієнтів за існуючими метриками;
  • Надання зворотного зв'язку щодо роботи Customer Support Manager-ів;
  • Розгляд та аналіз скарг, отриманих від клієнтів;
  • Участь у розробці, вдосконаленні та впровадженні системи контролю якості, створенні стандартів та нормативів, здійснювати контроль їх дотримання.
Для нас важливо:
  • Досвід роботи у сфері підтримки клієнтів VIP-сегменту;
  • Досвід роботи менеджером з контролю якості, тренером, team leader чи супервайзером у колл-центрі;
  • Вільне володіння українською мовою, знання англійської буде перевагою;
  • Зацікавленість у сфері клієнтського сервісу та обслуговування;
  • Уважність до деталей, відповідальність та пунктуальність;
  • Розуміння принципів клієнтоорієнтованості та сервісу;
  • Навички роботи з негативними емоціями, управління конфліктами;
  • Готовність працювати за змінним графіком, включаючи нічні зміни.
Ми пропонуємо:
  • 24 календарні дні оплачуваної відпустки та компенсацію 10 лікарняних на рік;
  • Медичне страхування або абонемент в спортзал;
  • Безкоштовні корпоративні курси англійської мови або ділової української мови;
  • Сучасний, комфортний офіс (біля станції м. Почайна) з лаунж-зонами, безліччю смаколиків, снеків і кавою;
  • Позмінний графік роботи (2 робочих дні, 2 вихідних);
  • Години роботи з 08:00 по 20:00 та з 20:00 по 08:00;
  • Круту команду креативних та цікавих людей.
Долучайся до команди Favbet та запалюй гру разом з нами!

Rabota