
Quality Control Manager / Менеджер з якості обслуговування клієнтів (VIP Clients)
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Персоналізована підтримка VIP-клієнтам через різні канали комунікації: вхідні та вихідні дзвінки, онлайн-чати та електронну пошту;
- Оцінка якості обслуговування клієнтів за існуючими метриками;
- Надання зворотного зв'язку щодо роботи Customer Support Manager-ів;
- Розгляд та аналіз скарг, отриманих від клієнтів;
- Участь у розробці, вдосконаленні та впровадженні системи контролю якості, створенні стандартів та нормативів, здійснювати контроль їх дотримання.
- Досвід роботи у сфері підтримки клієнтів VIP-сегменту;
- Досвід роботи менеджером з контролю якості, тренером, team leader чи супервайзером у колл-центрі;
- Вільне володіння українською мовою, знання англійської буде перевагою;
- Зацікавленість у сфері клієнтського сервісу та обслуговування;
- Уважність до деталей, відповідальність та пунктуальність;
- Розуміння принципів клієнтоорієнтованості та сервісу;
- Навички роботи з негативними емоціями, управління конфліктами;
- Готовність працювати за змінним графіком, включаючи нічні зміни.
- 24 календарні дні оплачуваної відпустки та компенсацію 10 лікарняних на рік;
- Медичне страхування або абонемент в спортзал;
- Безкоштовні корпоративні курси англійської мови або ділової української мови;
- Сучасний, комфортний офіс (біля станції м. Почайна) з лаунж-зонами, безліччю смаколиків, снеків і кавою;
- Позмінний графік роботи (2 робочих дні, 2 вихідних);
- Години роботи з 08:00 по 20:00 та з 20:00 по 08:00;
- Круту команду креативних та цікавих людей.
Rabota