Менеджер по роботі з ключовими клієнтами В2В зі знанням чеської, польської або румунської мови(Key account manager)
GamePro
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Графік: Пн-Пт, з 9:00 до 18:00 (повна зайнятість, офлайн), вихідні: Сб-Нд та святкові дні.Про нас: Ми - дистриб'юторська компанія, яка об'єднує бренди геймерської та офісної периферії: Anda Seat, Fifine, Ducky, Ajazz, Epomaker, Ipega, а також наші власні - GamePRO та OfficePro. Ми працюємо з ключовими ритейлерами України (Rozetka, Епіцентр, Citrus, Comfy, Foxtrot, Brain, Allo та ін.) та Європи і розвиваємо бренди, які формують сучасні тренди. Ми - чесна компанія. Усе в білу, офіційно, з податками, без сірого імпорту і подвійних стандартів. І ми дійсно віримо, що можна заробляти, створюючи користь для людей. Ми створюємо простір, де хочеться працювати, грати і розвиватися і шукаємо людину, яка допоможе нам у цьому!Хто нам потрібен: Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (Key account manager) зі знанням чеської, польської або румунської мови та із досвідом роботи від 1 року (перевага сфери: дистрибуція, маркетинг, e-commerce, рітейл), проте розглянемо також кандидатів без досвіду роботи (знання мови на рівні вище середнього або вище - обов?язкове). Орієнтований на бізнес-результат, аналітичний, проактивний, з високим рівнем комунікабельності.Що буде у вашій зоні відповідальності:
- постійна робота з ключовими клієнтами для забезпечення їх задоволеності та довгострокових партнерських відносин;
- досягнення стратегічних та фінансових цілей компанії на чеському, польському або румунському ринку;
- регулярне надання звітності керівництву щодо результатів продажу, досягнення KPI та ефективності взаємодії з клієнтами;
- розвиток мережі направлення B2B партнерів, робота з великими мережами B2B сектору, розвиток існуючих та залучення нових партнерів;
- проведення зустрічей та презентацій.
- стратегічно мислить і розуміє клієнта як партнера, а не просто покупця;
- системний - будує та оптимізує процеси роботи з клієнтами;
- проактивний - ініціює ідеї, бере відповідальність, запускає проєкти з нуля;
- впевнено веде переговори, уміє досягати Win-Win, будувати довіру;
- формує звіти, прогнозує продажі, контролює дебіторку;
- має досвід у B2B-продажах, дистрибуції або роботі з роздрібними мережами;
- клієнтоорієнтований - ставить користь клієнта вище «одноразового закриття угоди»;
- вміє працювати з аналітикою в Excel, вміє готувати пропозиції для клієнтів;
- цінує чесність, прозорість і довготривалі партнерства.
- офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку та лікарняні;
- конкурентну ЗП (повністю легальна зарплата «на руки» - компанія бере на себе сплату податків), прозору систему мотивації(оклад + КРІ +%);
- команду, відкриту до змін та нових ідей;
- просторий офіс у центрі Києва, 5 хв від метро «Університет», 10 хв від метро «Золоті Ворота»;
- професійний розвиток, участь у ключових проєктах компанії.
Rabota