Менеджер по роботі з ключовими клієнтами В2В зі знанням чеської, польської або румунської мови(Key account manager)

GamePro

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
Локація: Київ (м.Університет або м.Золоті Ворота)
Графік: Пн-Пт, з 9:00 до 18:00 (повна зайнятість, офлайн), вихідні: Сб-Нд та святкові дні.Про нас: Ми - дистриб'юторська компанія, яка об'єднує бренди геймерської та офісної периферії: Anda Seat, Fifine, Ducky, Ajazz, Epomaker, Ipega, а також наші власні - GamePRO та OfficePro. Ми працюємо з ключовими ритейлерами України (Rozetka, Епіцентр, Citrus, Comfy, Foxtrot, Brain, Allo та ін.) та Європи і розвиваємо бренди, які формують сучасні тренди. Ми - чесна компанія. Усе в білу, офіційно, з податками, без сірого імпорту і подвійних стандартів. І ми дійсно віримо, що можна заробляти, створюючи користь для людей. Ми створюємо простір, де хочеться працювати, грати і розвиватися і шукаємо людину, яка допоможе нам у цьому!Хто нам потрібен: Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (Key account manager) зі знанням чеської, польської або румунської мови та із досвідом роботи від 1 року (перевага сфери: дистрибуція, маркетинг, e-commerce, рітейл), проте розглянемо також кандидатів без досвіду роботи (знання мови на рівні вище середнього або вище - обов?язкове). Орієнтований на бізнес-результат, аналітичний, проактивний, з високим рівнем комунікабельності.Що буде у вашій зоні відповідальності:
  • постійна робота з ключовими клієнтами для забезпечення їх задоволеності та довгострокових партнерських відносин;
  • досягнення стратегічних та фінансових цілей компанії на чеському, польському або румунському ринку;
  • регулярне надання звітності керівництву щодо результатів продажу, досягнення KPI та ефективності взаємодії з клієнтами;
  • розвиток мережі направлення B2B партнерів, робота з великими мережами B2B сектору, розвиток існуючих та залучення нових партнерів;
  • проведення зустрічей та презентацій.
Наш ідеальний кандидат:
  • стратегічно мислить і розуміє клієнта як партнера, а не просто покупця;
  • системний - будує та оптимізує процеси роботи з клієнтами;
  • проактивний - ініціює ідеї, бере відповідальність, запускає проєкти з нуля;
  • впевнено веде переговори, уміє досягати Win-Win, будувати довіру;
  • формує звіти, прогнозує продажі, контролює дебіторку;
  • має досвід у B2B-продажах, дистрибуції або роботі з роздрібними мережами;
  • клієнтоорієнтований - ставить користь клієнта вище «одноразового закриття угоди»;
  • вміє працювати з аналітикою в Excel, вміє готувати пропозиції для клієнтів;
  • цінує чесність, прозорість і довготривалі партнерства.
Ми пропонуємо:
  • офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку та лікарняні;
  • конкурентну ЗП (повністю легальна зарплата «на руки» - компанія бере на себе сплату податків), прозору систему мотивації(оклад + КРІ +%);
  • команду, відкриту до змін та нових ідей;
  • просторий офіс у центрі Києва, 5 хв від метро «Університет», 10 хв від метро «Золоті Ворота»;
  • професійний розвиток, участь у ключових проєктах компанії.
Корисні посилання:OfficePro | GamePro | AndaSeat | FifineВаша зацікавленість - найкращий перший крок. Чекаємо на резюме або відгук на вакансію

Rabota