Комерційний директор

Sklad service, LLC

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 28 д. назад
Опис вакансіїПривіт! Ми - Склад Сервіс, українська компанія з 20-річним досвідом у сфері комплексних рішень для складів.Наша історія почалась у 2005 році в Києві, і з того часу ми пройшли великий шлях - від продажу стелажних систем до реалізації масштабних інженерних рішень для логістичних об'єктів по всій Україні та за її межами. Сьогодні наша команда налічує понад 120 фахівців, ми маємо 6 відділів продажу, 3 склади та понад 25 000 успішно реалізованих проєктів. І ми точно не плануємо зупинятись!Наша ціль - підвищувати ефективність логістики українських компаній. Ми хочемо, щоб склади працювали злагоджено, швидко та розумно, тому можемо запропонувати комплексні рішення - стелажні системи, автоматизація процесів, навантажувальна техніка, швидкомонтовані будівлі, складська тара, системи збору та утилізації відходів та сервісне обслуговування обладнання- усе, що потрібно для ефективної логістики.Більше 70% клієнтів повертаються до нас знову - і це для нас найкраще підтвердження якості роботи.Успіх - це команда. Ми щиро віримо, що жоден проєкт не став би реальністю без сильної команди, тому окрім підтримки, постійного розвитку та бонусної мотивації у нас є ще багато приємних речей, які роблять роботу справді класною:
  • Підтримка твого здоров'я - оплачуємо від 40 до 70% вартості лікування
  • Заохочуємо на спорт - компенсація від 40 до 70% вартості абонементів або разових занять
  • Корпоративне/зовнішнє навчання - часткова або повна компенсація
  • Психологічна підтримка - часткова або повна компенсація
  • Приведи друга в команду, і отримай бонус 10 000 грн.
  • Безпека - це пріоритет! - можливість приїхати на роботу пізніше у разі повітряної тривоги або залишитись працювати вдома
  • Привітання із днем народженням та річницями
  • Матеріальна допомога у разі скрутних ситуацій
  • Мовні курси - оплачуємо від 40 до 70% вартості навчання
  • Можливість індивідуального графіку роботи
  • Юридична підтримка співробітників по особистим питанням
  • Підтримка ментального здоров'я
Ми на постійному шляху до розвитку, та наразі в пошук комерційного директораФункціонал на цій посаді:
  • Запуск нових напрямків бізнесу:
  • Аналіз ринку,
  • Розробка та впровадження бізнес-планів, відповідальність за фінансові моделі,
  • Прогнозування прибутковості та управління ризиками,
  • Координація та контроль процесу запуску нових проектів.
  • Планування розвитку та підтримка існуючих напрямків:
  • Оцінка ефективності поточних бізнес-напрямків та внесення пропозицій щодо їх оптимізації,
  • Розробка стратегій для розширення існуючих ринків та продуктів.
  • Збільшення поточних продажів:
  • Визначення стратегій для збільшення обсягів продажів.
  • Аналіз ринкових тенденцій і конкурентів для впровадження ефективних продажів.
  • Підвищення ефективності роботи відділів продажів через систематизацію процесів і впровадження нових інструментів.
  • Постійна підтримка та розвиток керівників відділів продажів.
  • Підвищення ефективності бізнесу:
  • Оптимізація внутрішніх процесів для збільшення продуктивності.
  • Контроль за виконанням фінансових і операційних цілей.
  • Впровадження систем аналітики для покращення прийняття рішень.
  • Вплив на маркетингову стратегію для підтримки зростання продажів:
  • Узгодження комерційних цілей з маркетинговими ініціативами.
  • Оцінка та аналіз результатів маркетингових кампаній.
Наші очікування від кандидата:
  • Вища освіта в галузі бізнес-адміністрування, фінансів, маркетингу або економіки.
  • Досвід роботи від 5 років на керівних посадах у комерційному напрямку.
  • Наявність успішних кейсів по розвитку нових бізнес-проектів.
  • Лідерські якості, вміння мотивувати та навчати команду.
  • Висока відповідальність і вміння приймати складні рішення.
  • Аналітичні навички для оцінки ринків та визначення комерційних можливостей.
  • Стратегічне мислення та здатність працювати у динамічному середовищі.
Що пропонуємо:
  • Графік роботи з пн по чт з 9:00 до 18:00, в пт з 9:00 до 17:00
  • Стабільну та високу виплату заробітної плати без затримок, оплачувану відпустку та лікарняні
  • Комфортний та сучасний офіс в БЦ Лівобережний (вул.Є.Сверстюка, 2А)
  • Корпоративний ноутбук та зв'язок
  • Круту команду, підтримку з боку колег та керівника
  • Зрозумілі цілі та комфортний процес адаптації
  • Можливість впливати на процеси, пропонувати своє вирішення того або іншого питання
  • Роботу в дорослій та свідомій компанії, із зрозумілими цінностями та активною позицією щодо подій в країні - регулярна допомога ЗСУ, НГУ, ТРО, в першу чергу нашим колегам-захисникам та захисникам-родичам наших співробітників
Будемо раді познайомитися ближче!ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 50-250 співробітників

work.ua