Customer Support Specialist

Mate Academy

  • Головно, Волынская Область Польша
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 29 д. назад
Mate academy — EdTech стартап з АІ powered LMS-платформою, де люди опановують IT-професії з нуля.🌍 Ми активно зростаємо не лише в Україні, але й Польщі та Бразилії, і міжнародна експансія тільки набирає обертів.🤘Понад 5000 випускників Mate вже отримали роботу в ІТ після 4 місяців навчання.Ми активно розвиваємося, команда потребує зростання, тому ми в пошуку супер емпатійного та уважного Customer Support Specialist.Про тебе:
  • Досвід на позиції Customer Support Specialist 6 міс+ з міжнародними клієнтами
  • Досвід з Manychat
  • Добре розвинені комунікаційні навички
  • Відповідальність, уважність до деталей та емпатія
  • Письмова грамотність українською та англійською мовами
  • English - B2+
  • Готовність пройти Basic курси усіх напрямів, яких ми навчаємо
Буде плюсом:
  • Досвід роботи в IT сфері та розуміння як ця сфера працює
Твої задачі
  • Консультування кандидатів (з України та іноземних) у full-time студенти академії щодо процесів, організаційних моментів та фінансових питань
  • Підтримка користувачів
(один із наших стартапів, ІТ навчання за підпискою) * Внутрішній саппорт команди - опрацювання тікетів та передача у відповідні відділи
  • Відповіді користувачам на коментарі в соц. мережах Mate academy та Knowely
  • Комунікації по телефону та у месенджерах для підтримки та оперативного надання інформації/допомоги
Пропонуємо
  • Прозору no bullshit культуру з 0% бюрократії
  • Команду, яка ділиться знаннями і не боїться помилок
  • Роботу з найкращим Edtech продуктом на ринку України
  • Графік - пн-пт 10-19 без трекерів і мікроменеджменту
  • Гідну оплату та регулярні ревью, співпраця по Дія.Сіті
  • Безлімітну відпустку, лікарняні без довідок
  • Курси англійської та бюджет на навчання
  • Pet-friendly офіс в центрі Києва зі сховищем
  • Ланчі коштом компанії
  • Техніку Apple
Формат: full remote з онбордингом в офісі 1 тиждень та тижневими візитами раз на кварталРекрутмент-процес
  • Тестове завдання
  • Асинхронне інтерв'ю у форматі відео-відповідей
  • Фінальне інтерв'ю
І головне, ми шукаємо людину, яку драйвить ідея, щоб випускники Mate скаладали не 2% ІТ ринку України, як це є зараз, а в рази більше 💫

Mate Academy