Головний бухгалтер
- Житомир
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організація та повний контроль бухгалтерського та податкового обліку відповідно до чинного законодавства України та міжнародних стандартів фінансової звітності;
- Забезпечення точного відображення аналітик всіх господарських операцій у бухгалтерському обліку, зокрема в частині виробничої собівартості продукції та послуг;
- Формування, вчасне подання звітів, підписання актів звірки за результатами виконання контрактів;
- Складання та своєчасне подання фінансової, статистичної та податкової звітності;
- Складання та подання в ДПС аудиторського файлу SAF-T UA;
- Щорічне проходження обов'язкових аудитів бухгалтерського обліку;
- Проходження перевірок податкових та інших контролюючих органів;
- Закриття звітних періодів у встановлені терміни, з дотриманням вимог нормативних актів;
- Організація та оптимізація облікових процесів, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю та ТЦУ (закупівля, валютні операції, митні платежі, аналіз контрактів ЗЕД, звітність);
- Облік нематеріальних активів, включаючи програмне забезпечення, креслення та інші об'єкти інтелектуальної власності;
- Роялті;
- Облік та контроль виробництва дослідних зразків;
- Співпраця з іншими підрозділами (виробництво, закупівлі, торгівля, фінанси) для забезпечення точності та узгодженості облікових даних;
- Консультаційна та методологічна підтримка структурним підрозділам з питань, що стосуються бухгалтерського обліку;
- Впровадження та використання облікових програм (BAS CORP, BAS Роздрібна торгівля, інше).
- Навички контролю ведення бухгалтерського та податкового обліку
- Глибокі знання нормативної бази у сфері бухгалтерського обліку та оподаткування;
- Знання основ цивільного, трудового та господарського права;
- Вневнені знання у сфері імпортних операцій ЗЕД, зокрема у валютному контролі, митних процедурах та звітності;
- Досвід обліку торгової діяльності, виробничої собівартості продукції та послуг, управління бізнес-процесами, пов'язаними з фінансами;
- Досвід роботи з програмами бухгалтерського обліку BAS CORP, M.E.DOC, FREDO, Вчасно, а також знання інших спеціалізованих облікових та банківських програм буде перевагою;
- Висока організованість, увага до деталей та здатність працювати в умовах багатозадачності;
- Відповідальність, уважність, аналітичне мислення, націленість на результат;
- Навички управління командою до 10 осіб.
- Роботу у стабільній виробничо-торгівельній компанії;
- Конкурентний рівень заробітної плати;
- Можливість професійного зростання та розвитку в динамічному середовищі професіоналів;
- Повний супровід аудиторськими компаніями та ІТ-спеціалістами;
- Адаптаційний період до 2 місяців із супроводом фінансового директор;
- Зручне розташування офісу в центрі міста.
Ukrlandfarming, PLC, Житомир
Кромберг енд Шуберт Україна ЖУ, ТОВ, Житомир
15 000 - 16 000 грн, Смолянка, музична школа Житомирської міської ради, Житомир
31 000 грн, Місто для людей, ЖитомирСхожі посади у ЖитомиріВакансії в категоріїВакансії за містамиСтатистика зарплатВідгукнутися на цю вакансію за адресою: www.work.ua/jobs/7021969/Українська© 2006-2025 Work.ua. Сайт пошуку роботи №1 в Україні.Зупинись. Пам'ятай. Дій.--:--Пам'ять - це дія. Це час запитати: що я роблю для перемоги? Чи достатньо? Як я можу допомогти?Може варто задонатити, почати розмовляти українською або допомогти іншим? Пам'ять не пасивна - це активна участь у спільній боротьбі за майбутнє.
work.ua