Оператор 1С, Direct-менеджер, адміністратор інтернет-магазину

VirginOil

  • Высокий, Харьковская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 5 д. назад
Опис вакансіїРозглядаю тільки докладні резюме, які відповідають моїм вимогам, насамперед розглядаю резюме із супровідним текстом, в якому вказано чому Ви хочете працювати в моїй компанії. Повна зайнятість, хто шукає роботу за сумісництвом одразу попереджаю не витрачайте мій час і свій теж!Коротко про вакансію:Інтернет - магазин якому більше 7 років. Основний напрямок - імпорт і продаж на території України продуктів харчування з Греції. Шановні претенденти, як Ви вже помітили, дана вакансія включає в себе три основні напрямки. Як практично це виглядає: в директ інстаграму, на сайт або за вхідним дзвінком Ви отримали запит від клієнта або готове замовлення. Узгодили замовлення з клієнтом, за необхідності відповіли на питання про товар. Далі Ви обробили замовлення в 1С і передали накладну на склад. Це 80% основної роботи. Оплата Вашої праці складатиметься з окладу, бонусу та премії.Вимоги:
  • Бажано проживання - неважливо, головне що б був завжди інтернет і мобільний зв'язок.
  • Освіта - неважливо.
  • Бажано Досвід роботи менеджером з продажу або менеджером з обслуговування клієнтів від 1 року.
  • Досвід роботи Direct - менеджером від 6 місяців.
  • Досвід роботи в 1С, якщо немає - швидка здатність до навчання.
  • Досвід роботи адміністратором інтернет магазину - бажано.
  • Розуміння особливостей роботи інтернет-магазину в усіх аспектах (включно з питаннями продажів, обслуговування клієнтів, оплат, логістики, закупівлі товару тощо),
  • Володіння основними офісними програмами на рівні просунутого користувача.
  • Уміння працювати з великим обсягом інформації.
  • Хороші комунікативні здібності.
  • Знання граматики і правил української та руської мови, грамотне написання текстів, (граматика, пунктуація, стилістика). Вільне усне володіння українською та руською мовою.
  • Націленість на результат, висока продуктивність, системний підхід до вирішення завдань.
  • Уважність до деталей.
  • Активність, комунікабельність, доброзичливість.
  • Системність, організованість.
  • Високий рівень самостійності та відповідальності.
  • Чесність, порядність.
  • Без шкідливих звичок - СТРОГО І ОБОВ'ЯЗКОВО!
  • Уміння пояснювати та відповідати на запитання.
Умови роботи:
  • Графік роботи: Пн-СБ з 8:30 до 19:30 (обговорюється).
  • Робота - віддалено.
  • Своєчасна оплата праці.
  • Випробувальний термін 1 місяць
  • Оплачувана відпустка 14 днів.
  • Чудовий та адекватний керівник.
  • Можливість реалізувати власні творчі задуми та ідеї, стати керівником, пройшовши через всі етапи становлення проекту.
ОСНОВНІ Обов'язки:
  • Прийом та обробка замовлень від клієнтів через месенджери, а також через вхідні дзвінки.
  • Консультування клієнтів і відповіді на питання щодо продукції магазину.
  • Створення видаткових накладних і рознесення оплат в програмі управлінського обліку 1С. Підготовка та передача накладних на склад для подальшого відвантаження клієнтам.
  • Адміністрування сайту - асортимент постійний, до 100 товарних позицій, періодично (дуже рідко, як правило, після нового приходу) оновлювати характеристики товару, описи.
  • Контроль коректної роботи сайту.
  • Участь у роботі з поліпшення сайту
  • Ведення звітності про виконану роботу.
  • Інші завдання і доручення.
Свої резюме надсилайте відгуком на цю вакансію або в Telegram.ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, менше 10 співробітників

work.ua