Асистент(-ка) проєкту/ Менеджер(-ка) з адміністративної діяльності
- Хмельницкий
- Постоянная работа
- Полная занятость
- забезпечення виконання доручень директора Агенції;
- надання підтримки та взаємодія з працівниками Агенції, партнерами та донорами;
- організація та контроль життєдіяльності офісу Агенції;
- робота з кур'єрськими службами;
- пошук та обробка необхідної інформації, моніторинг
- збір та аналіз даних за показниками діяльності Агенції та поточних проєктів;
- систематизація документації;
- виконання завдань пов'язаних з реалізацією поточних проєктів;
- організація онлайн та оффлайн заходів;
- робота з документацією, підготовка листів/звернень (за потреби), звітів тощо;
- виконання інших, необхідних для роботи Агенції завдань.
- досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді/мінімальний досвід;
- відмінне володіння українською мовою, письмова і усна грамотність;
- знання англійської мови (не нижче рівня Pre-Intermediate - буде перевагою);
- уміння працювати з документами;
- впевнений користувач ПК;
- навички роботи з офісною технікою.
Rabota