Фахівець з логістики
Red Cross Ukraine
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску
- Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
- Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
- Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви - герой!
- Надавати підтримку координатору з логістики НЧХ щодо місцевих та міжнародних закупівель, в тому числі надавати підтримку/консультації колегам з ТЧХУ, з метою забезпечення дотримання процедур НЧХ\ТЧХУ.
- Загальна офісна підтримка (логістичне адміністрування) київського офісу Німецького Червоного Хреста, включаючи координацію закупівель для НЧХ в Києві з використанням логістичних стандартів та вимог НЧХ.
- Моніторинг та розподіл товарів в Україні, між НК ТЧХУ та місцевими організаціями, щоб переконатися, що вся логістична та фінансова документація в порядку та відповідає українським стандартам.
- Переклад тендерної документації з англійської на українську та навпаки за потреби.
- Виконувати роботу координатора з логістики під час його щорічної відпустки/відсутності.
- Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ.
- Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них.
- Виконувати будь-які інші, пов'язані з роботою завдання та обов'язки за дорученням безпосереднього керівника.
- Наявність вищої освіти за напрямом Інженерія, експедирування, управління операціями, бухгалтерія, фінанси, бізнес-адміністрування або мінімум 1-2 роки професійного досвіду в сфері закупівель і логістики.
- Досвід роботи в громадських організаціях.
- Бажано досвід роботи в гуманітарній організації.
- Досвід роботи в проектній діяльності буде перевагою.
- Гарні навички роботи з комп'ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта).
- Знання бюджетування, бюджетного контролю, проектного циклу, ринків, термінів виконання та відстаней в Україні, досвід адміністративної та логістичної роботи.
- Базові знання законів пов'язаних з закупівлями і оподаткуванням.
- Наявність водійського посвідчення буде перевагою.
- Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність.
- Розвинені організаторські навички, та вміння вирішувати проблеми.
- Вміння готувати та оформлювати звітність.
- Дотримання основоположних гуманітарних принципів.
- Вільне володіння українською та хороше знання англійської мови.
- Відмінні комунікативні навички.
- Здатність до співпраці та роботи в команді.
- Вміння приймати рішення.
- Бажано досвід співпраці з партнерами/підрядниками, місцевими організаціями.
- Вміння застосовувати нестандартні/інноваційні рішення в роботі буде перевагою.
- Здатність до побудови довіри буде перевагою.
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
- Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України
- The opportunity to do good: Help those who need it and feel inspired by contributing to a better world.
- New knowledge and skills: Take interesting trainings, become a volunteer or employee, and gain valuable experience for your life.
- Friends and likeminded people: Join a team of caring people who are always ready to help.
- Pride in your actions: Join and feel proud to be a hero!
- Provide support to the logistics coordinator of the GRC with regard to local and international purchases, including offering support/guidance to URCS colleagues, in order to ensure accordance with the procedures of the GRC \ URCS.
- General office support (logistics administration) of the Kyiv office of the German Red Cross, including the coordination of purchases for the GRC Kyiv utilising logistic standards and requirements of the GRC .
- Monitoring and distribution of goods within Ukraine, between NC URCS and local organizations, to ensure that all logistical and financial documentation is in order and meets Ukrainian standards.
- Translation of tender documents from English to Ukrainian and vice versa as needed.
- Cover the work of the logistics coordinator during periods of annual leave/absence.
- Availability of higher education: Engineering, Freight Forwarding, Operations Management, Accounts, Finance, Business Administration Studies or 1-2 years minimum professional experience in Logistics Procurement.
- Work experience working in public organizations.
- Experience of working for a Humanitarian Organization is preferred.
- Work experience in project activities is preferred.
- Good working computer skills (Word, Excel, databases, e-mail).
- Knowledge of budgeting, budget oversight, project cycle, markets, lead times and distances in Ukraine, experience in administrative and logistic work.
- Basic knowledge of Procurement Law rules and Tax administration.
- Valid driving license will be an advantage.
- Experience in communication with different categories of people, tact and diplomacy.
- Developed organizational and problem-solving skills.
- Compliance with the fundamental humanitarian principles.
- Fluency in the Ukrainian language and good knowledge of English language.
- Perfect communication skills.
- Collaboration and Teamwork ability.
- Decision Making skills.
- National Society and Customer Relations experience is preferred.
- Creativity and Innovation is preferred.
- Ability to build trust will be an advantage.
- Interesting, diverse and multitasking work;
- Employment in accordance with the Labor Code;
- Timely payment of salary;
- A friendly and close-knit team of like-minded people;
- Participation in trainings and seminars in Ukraine and abroad;
- Unique experience in the largest public organization in Ukraine.
Rabota