"Avezor" - це агентство нерухомості, міжнародного типу. У зв'язку з розширенням штату, ми шукаємо в команду офіс-менеджера, який буде відповідати за організацію та координацію роботи офісу та ведення бази данних .Що ви будете робити:- Забезпечувати ефективне функціонування офісу: контроль за документообігом, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, планування роботи офісу .- Організовувати роботу персоналу: ведення кадрової документації, допомога у вирішенні поточних питань співробітників.- Забезпечувати відповідний рівень комфорту та безпеки в офісі: контроль за чистотою та порядком.Необхідний досвід:- Досвід роботи в схожій посаді від 1 року.- Відмінні комунікативні навички та вміння працювати в команді.- Висока організованість та уважність до деталей.- Знання офісних програм .Ми пропонуємо:- Конкурентну заробітну плату.- Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання.- Дружню атмосферу та комфортні умови праці.Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та внести свій внесок у розвиток компанії, надсилайте свої резюме! Будемо раді бачити вас у "Avezor"!