Менеджер з продажів, direct manager (інтернет-магазин, Instagram)

  • Высокий, Харьковская Область
  • 17 000-25 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.Українська - вільноВакансію зараз переглядають 39 шукачів. Відгукніться першим!MS Excel Ведення CRM Google Sheets Комунікабельність Відповідальність Організованість Стресостійкість Активність Продаж Робота з великим обсягом інформації Прийом та обробка замовлень Виявлення потреб клієнта Бажання вчитися і розвиватися Ведення KeyCRMОпис вакансіїLIZAR це бренд доглядової косметики, яка виготовляється в Україні вже понад 8 років. Наші продукти виготовляються на 4 виробництвах в Україні із високоякісних сертифікованих закордонних компонентів. Наші формули збалансовані, а продукти справді дієві.Ми команда людей, які націлені на реалізацію та на постійне вдосконалення двох параметрів - якість наших продуктів та сервіс для наших клієнтів. Знаємо, що поєднання якісного продукту і високого рівня сервісу дозволяють нашим клієнтам закохуватись у наш бренд і повертатись до нас знову і знову.Отож, ми шукаємо в команду менеджера з продажів для нашого бренду LIZAR.Наш сайт та InstagramЛюдина, котру ми бачимо на цій ролі:
  • супер комунікабельна, любить спілкування з іншими людьми, а цього буде багато, близько 50−100 діалогів в день;
  • вільно володіє українською мовою (усно та письмово);
  • готова від імені бренду проявляти необхідний рівень уваги та турботи до клієнтів, і створювати незабутній сервіс для кожного клієнта;
  • має високий рівень самоорганізації та вміє працювати в команді;
  • може засвоювати великі масиви даних - потрібно буде вивчити опис та характеристики всіх продуктів;
  • має здатність швидко орієнтуватись у ситуації яка склалася, зрозуміти ситуацію та швидко її вирішити;
  • має високий рівень стресостійкості - так, як робота із клієнтами інколи може бути стресовою;
  • має бажання професійно розвиватись та сприймає зміни як складову розвитку;
  • є досвідченим користувачем смартфону та комп'ютеру.
Що потрібно буде робити? - Продавати!
  • Комунікація з клієнтами відбувається через: запити та діалоги в Інстаграм та Фейсбук, в месенджерах Вайбер та Телеграм, дзвінки по телефону;
  • пропонувати та підбирати засоби догляду для наших клієнтів, виявляти потреби та робити апсейли та крос-сейли;
  • виконувати план продажів;
  • допомагати клієнтам з оформленням замовлень на сайті, вирішувати будь-які питання по замовленню (коли відправка? не той продукт відправили, розбилась тара, і так далі);
  • вести облік та статистику проведених комунікацій за допомогою Excel/Google таблиць;
  • працювати в CRM-системі (зараз це KeyCRM) для ведення лідів, звернень, оформлення замовлень, роботі з воронками;
  • брати участь у офлайн заходах (ярмарки на кшталт Всі Свої, Кураж Базар, виставках);
  • пройти навчання і отримати навик не тільки продавати продукцію, але й розуміти як ми її пакуємо, відправляємо, щоб, у разі необхідності, вміти відправляти посилки з нашого офісу так само вправно, як і продавати продукцію.
Що у нас є для тебе?
  • 6-денний робочий графік з 9 до 18 або з 10 до 19 години (ця позиція передбачає активність із понеділка по суботу, в суботу навантаження відсотків на 50% менше, ніж у будній), комфортний офіс (для роботи в будні) біля метро Позняки; варіант частково дистанційної роботи можливий;
  • зрозумілі завдання, описані бізнес-процеси та правила виконання;
  • адекватний керівник, завжди в доступі, щоб можна поставити питання, отримати відповідь, обговорити ідеї. Окрім того, щотижня проходять індивідуальні зустрічі;
  • швидке розв'язання всіх проблем з технікою та програмами;
  • у нас відсутня бюрократія, рішення приймаються швидко. Право голосу є в усіх - будь-яка твоя ідея буде почута, і якщо вона релевантна, ми її реалізуємо;
  • злагоджена команда усі, з ким будеш співпрацювати, відповідальні адекватні люди на своїх позиціях, прогресивні та дружні.
  • адаптаційний термін - 3 місяці: 1ий місяць - передбачає навчання та тестування набутих навичок в реальних умовах; орієнтир гонорару на адаптаційний період 15 тис. грн.; 2ий та 3ій місяці, зазвичай, дають можливість налагодити взаємодію між командою та новим учасником, і зрозуміти чи ми готові разом йти вперед, щоб робити один одного кращим і досягати нових цілей - тут ти вже можеш гонорар по формулі фіксована сума + відсоток за виконання плану;
  • гонорар після випробувального буде залежати від виконання плану продажів, орієнтир 17−25 тис.грн., але стелі тут немає - чим більше продажів, тим більший кінцевий гонорар;
  • бренд, продукт якого приємно продавати не лише клієнтам, але й хочеться порадити мамі та подрузі;
  • можливість отримувати купу вдячностей від клієнтів за чудовий сервіс, що значно піднімає рівень ендорфінів;
  • спеціальні командні бонуси на продукцію бренду, щоб мати можливість завжди користуватись продукцією бренду і отримувати власний клієнтський досвід.
Якщо зацікавила наша вакансія, надішліть своє резюме та обов'язково заповніть анкету! Чекаємо на твій відгук!Посилання на анкету:Після аналізу анкет ми будемо запрошувати кандидатів на цю позицію на першу онлайн-співбесіду. До звʼязку :)

work.ua