Керуюча салоном краси

  • Ужгород, Закарпатская Область
  • 15 000-25 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 12 д. назад
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Неповна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.Вакансію зараз переглядають 5 шукачів. Відгукніться першим!Стресостійкість Пунктуальність Цілеспрямованість УважністьОпис вакансіїОпис вакансіїВимоги: від 25−45 років/ Відповідальна, пунктуальна, охайна, стресостійка, з умінням вирішувати конфліктні ситуації, виконавча, позитивна і з навичками роботи з командою і в команді.Пропонуємо :- чудовий дружній колектив з постійною підтримкою і навчанням- можливість заробітку і розвитку- професійне коло спілкуванняОбов'язки :
  • Організовує регулярну інвентаризацію складу центру. Один раз на місяць, 30го числа кожного місяця проводить фінансову звітність.
  • Контролює терміни, асортимент, кількість і якість надходження витратних матеріалів або питає про це адміністраторів центру. Співпрацює з контрагентами по закупкам
  • Контролює роботу адміністраторів
  • Уважно вивчати роботу адміністраторів та інших працівників від кого залежить сервіс центру, сюди входить: слухати їх консультацію, перевіряти їх відповіді в соц мережах, телеграмі, аналізувати інформацію яку вони надають
  • Створює письмову або усну звітність директору в кінці кожного тижня по пунктам:
  • Вирішені завдання і поточні завдання, які в процесі
  • Відгуки про фахівців і їх роботу
  • Робота адмінів
  • Варіанти поліпшення роботи у всіх напрямках
  • Поточні проблеми та їх терміни рішення
  • Під час робочого дня керівник може сам розпоряджатися які завдання виконувати, якщо немає стихійних завдань для термінового вирішення
  • У випадки поломки або інших ремонтних робіт Керівник повинен вжити заходів для усунення проблеми, зв'язатись з майстром, і дати йому чіткі вказівки, що потрібно виправити. -В свята керуючий зобов'язаний підготуватися з адміністраторами: декор форма для адмінів і спеціалістів, акції, реклама (обговорює і дає розпорядження для СММ-компанії).
  • Спілкується з СММ відділом з питань центру, надаючи всю потрібну інформацію
  • Максимально працює над рекламою, тримає під контролем рівень сервісу, слідкує за динамікою відвідувань, фінансовими питаннями, і дбає про репутацію центру
  • Реалізує ідеї та проекти для розвитку центру, креативність вітається!
Умови роботи:
  • Режим роботи - ненормований. Зокрема з 10.00 до 18:00. В екстрених випадках можливо затримуватися до закриття центру або приходити раніше 10.00. Рабочі дні з Пн -Пт. Але важливі завдання можуть вирішуватися і в вихідні дні
Будемо раді прийняти в команду енергійну, цілеспрямовану частинку великої команди, яка буде мотивувати та розвивати свій центр!Чекаємо резюме з фото на пошту, а також, можна звертатись за вказаним номером телефону

work.ua