Менеджер сервісу клініки

Львів Медікал Центр

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїЩо потрібно робити:
  • Організовувати та керувати роботою відділу сервісу клініки та нести відповідальність перед керівництвом медичного центру за виконання завдань та обов'язків;
  • Очолювати та організовувати внутрішнє адміністративне координування та інформаційні зв'язки;
  • Розподіляти обов'язки між працівниками відділу сервісу, спрямовувати, координувати та контролювати їх роботу;
  • Вживати заходи щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу;
  • Разом із завідувачами відділень брати участь у перспективному та поточному плануванні відповідно до загальної стратегії розвитку клініки;
  • Контролювати та організовувати госпіталізацію та виписку пацієнтів. Координувати шлях пацієнта в клініці;
  • Забезпечувати складання розкладу прийому пацієнтів лікарями та іншими фахівцями в Доктор Елекс;
  • Вирішувати конфліктні ситуації між пацієнтами та медичним персоналом;
  • Забезпечувати розгляд скарг та відгуків і подавати керівництву пропозиції щодо усунення причин та попередження скарг;
  • Виявляти та вживати заходів щодо усунення недоліків в обслуговуванні пацієнтів;
  • Дотримуватись СОПів, затверджених по МЦ, згідно номенклатури.
Що ми очікуємо від Вас:
  • Досвід управління сервісом не менше 2 років;
  • Здатність ефективно працювати в умовах високого тиску та стресу;
  • Емпатія та уважність до потреб клієнтів;
  • Знання правил ділового етикету та спілкування;
  • Високий рівень комунікативних навичок;
  • Грамотна українська мова.
Що ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи: з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00;
  • Навчання та розвиток кар'єри, можливість професійного зростання, участь у корпоративних подіях та програмах;
  • Приємна та сприятлива робоча атмосфера в команді професіоналів;
ВідгукнутисяМедицина, охорона здоров'я, аптеки, 50-250 співробітників

work.ua