Менеджер сервісу клініки
Львів Медікал Центр
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організовувати та керувати роботою відділу сервісу клініки та нести відповідальність перед керівництвом медичного центру за виконання завдань та обов'язків;
- Очолювати та організовувати внутрішнє адміністративне координування та інформаційні зв'язки;
- Розподіляти обов'язки між працівниками відділу сервісу, спрямовувати, координувати та контролювати їх роботу;
- Вживати заходи щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу;
- Разом із завідувачами відділень брати участь у перспективному та поточному плануванні відповідно до загальної стратегії розвитку клініки;
- Контролювати та організовувати госпіталізацію та виписку пацієнтів. Координувати шлях пацієнта в клініці;
- Забезпечувати складання розкладу прийому пацієнтів лікарями та іншими фахівцями в Доктор Елекс;
- Вирішувати конфліктні ситуації між пацієнтами та медичним персоналом;
- Забезпечувати розгляд скарг та відгуків і подавати керівництву пропозиції щодо усунення причин та попередження скарг;
- Виявляти та вживати заходів щодо усунення недоліків в обслуговуванні пацієнтів;
- Дотримуватись СОПів, затверджених по МЦ, згідно номенклатури.
- Досвід управління сервісом не менше 2 років;
- Здатність ефективно працювати в умовах високого тиску та стресу;
- Емпатія та уважність до потреб клієнтів;
- Знання правил ділового етикету та спілкування;
- Високий рівень комунікативних навичок;
- Грамотна українська мова.
- Офіційне працевлаштування;
- Графік роботи: з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00;
- Навчання та розвиток кар'єри, можливість професійного зростання, участь у корпоративних подіях та програмах;
- Приємна та сприятлива робоча атмосфера в команді професіоналів;
work.ua