Офіс-менеджер (помічник керівника)

Группа компаний «Лучший персонал»

  • Киев
  • 25 000-30 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїКомпанія - виробник запрошує в свою команду: Офіс- менеджера (помічника керівника).Основні вимоги:
  • Досвід роботи не менше 1 року.
  • Письмова англійська на рівні достатньому для спілкування та переписок.
  • Аналітичний склад розуму та уважність до деталей.
  • Впевнений користувач офісних програм: MS Excel, Word, PowerPoint.
Що потрібно робити:
  • Підготовка аналітичної інформації, звітів, презентацій, фолоуапів зустрічей.
  • Комунікація по співпраці, партнерству тощо.
  • Планування зустрічей в календарі.
  • Формування завдань по результатах зустрічей.
  • Відстеження виконання рішень на рівні відділів і співробітників.
  • Контроль виконання встановлених правил і регламентів.
  • Виконання доручень керівників.
  • Можливо часткове ведення соціальних мереж.
  • Організація дозвілля, відрядження, особисті поїздки, візову підтримку подорожей.
  • Вирішення інших адміністративних та господарських питань.
Що ми пропонуємо:1. Віддалена робота Пн-Пт з 9-10 до 18-19.2. Своєчасна виплата заробітної плати від 25000-30000 грн.3. Можливості для кар'єрного росту та професійного розвитку.4. Дружній колектив та комфортні умови роботи.Зацікавила вакансія? Надсилайте резюме: відправити резюмеЗалишились питання? Переходьте у телеграм: t.me/AllaLev_HR

Jobs.ua