Фахівець з фінансової роботи

  • Хмельницкий
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїОбов'язки:
  • Складає бюджет Програми для обласної та місцевих організацій.
  • Здійснює бухгалтерське супроводження виданих авансів, руху грошових коштів за банківськими рахунками, розрахунків з постачальниками товарів та послуг, обліку виконаних робіт та послуг, оприбуткування на склад ТМЦ, оформлення видачі ТМЦ зі складу та їх списання, тощо.
  • Здійснює розрахунки за договорами цивільно-правового характеру.
  • Здійснює платежі, контролює своєчасність та повноту фінансових розрахунків, необхідних для забезпечення проведення заходів у рамках Програми.
  • Здійснює розподіл фінансування бюджету між підвідомчими організаціями.
  • Забезпечує належний облік та внесення змін в системі внутрішнього обліку.
  • Забезпечує належну роботу з первинною та іншою фінансовою документацією: збір, ведення та звітність.
  • Здійснює перевірку правильності оформлення первинних документів з боку підвідомчих організацій.
  • Контролює відображення в бухгалтерському обліку розрахунків та витрат, які здійснюють підвідомчі організації в рамках реалізації проектів.
  • Здійснює планування витрат на кожен наступний місяць та квартал в координації з відповідним міжрегіональним фахівцем та виконує своєчасний запит до НК щодо перерахування коштів на рахунок відповідної ОО.
  • Контролює своєчасність витрат за статтями бюджету відповідно до планування витрат на місяць та квартал.
  • Контролює цільове використання коштів за статтями бюджету.
  • Здійснює належне виконання внутрішніх розпорядчих документів, інструкцій та положень щодо проведення закупів на рівні ОО.
  • Надає всебічну підтримку на рівні МО щодо складання річного бюджету організації, бюджетів при написанні грантових проєктів, проєктів на запит підтримки зовнішніх донорів/партнерів: методична, консультаційна, практична, тощо.
  • Надає всебічну підтримку щодо фінансового супроводу проєктів, по яких МО самостійно отримали підтримку від зовнішніх донорів/партнерів: методичну, консультаційну, практичну, тощо.
  • Надає консультації МО щодо питань організації фінансів, фінансової та статистичної звітності перед державними органами, тощо.
Вимоги:
  • Відповідна освіта.
  • Досвід фінансового планування та аналізу бюджету.
  • Знання відповідних концепцій бухгалтерського обліку та стандартів фінансової звітності.
  • Зосередження на результатах і цілісне мислення.
  • Вміння працювати в команді та бажання ділитися компетенціями.
  • Хороші комунікативні навички.
Умови роботи:
  • Комфортні умови праці.
  • Участь у тренінгах та семінарах.
  • Унікальний досвід роботи в громадській організації.
  • Місце роботи: м. Хмельницький.
Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. Ми не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.ВідгукнутисяНеприбуткові, благодійні та громадські організації, 50-250 співробітників

work.ua