Оператор контакт-центру

Sklad service, LLC

  • Киев
  • 22 000-25 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 ч. назад
Опис вакансіїПривіт! Ми - Склад Сервіс, українська компанія з 20-річним досвідом у сфері комплексних рішень для складів.Наша історія почалась у 2005 році в Києві, і з того часу ми пройшли великий шлях - від продажу стелажних систем до реалізації масштабних інженерних рішень для логістичних об'єктів по всій Україні та за її межами. Сьогодні наша команда налічує понад 120 фахівців, ми маємо 6 відділів продажу, 3 склади та понад 25 000 успішно реалізованих проєктів. І ми точно не плануємо зупинятись!Наша ціль - підвищувати ефективність логістики українських компаній. Ми хочемо, щоб склади працювали злагоджено, швидко та розумно, тому можемо запропонувати комплексні рішення - стелажні системи, автоматизація процесів, навантажувальна техніка, швидкомонтовані будівлі, складська тара, системи збору та утилізації відходів та сервісне обслуговування обладнання- усе, що потрібно для ефективної логістики.Більше 70% клієнтів повертаються до нас знову - і це для нас найкраще підтвердження якості роботи.Успіх - це команда. Ми щиро віримо, що жоден проєкт не став би реальністю без сильної команди, тому окрім підтримки, постійного розвитку та бонусної мотивації у нас є ще багато приємних речей, які роблять роботу справді класною:
  • Підтримка твого здоров'я - оплачуємо від 40 до 70% вартості лікування
  • Заохочуємо на спорт - компенсація від 40 до 70% вартості абонементів або разових занять
  • Корпоративне/зовнішнє навчання - часткова або повна компенсація
  • Психологічна підтримка - часткова або повна компенсація
  • Приведи друга в команду, і отримай бонус 10 000 грн.
  • Безпека - це пріоритет! - можливість приїхати на роботу пізніше у разі повітряної тривоги або залишитись працювати вдома
  • Привітання із днем народженням та річницями
  • Матеріальна допомога у разі скрутних ситуацій
  • Мовні курси - оплачуємо від 40 до 70% вартості навчання
  • Можливість індивідуального графіку роботи
  • Юридична підтримка співробітників по особистим питанням
  • Підтримка ментального здоров'я
Ми на постійному шляху до розвитку, та наразі в пошуку оператора контакт-центру.Функціонал на цій посаді:
  • Оперативна та якісна обробка вхідних запитів компанії (дзвінки, форма зворотнього зв'язку на сайті, пошта тощо).
  • Надання клієнту первинної консультації по продукту компанії та перенаправлення запиту у відповідний відділ через CRM систему.
Наші очікування:
  • Досвід роботи оператором контакт-центру від 1 року (робота з декількома напрямками в 1 компанії або з комплексним рахунком буде перевагою)
  • Вміння працювати зі скриптами
  • Чітка дикція, грамотна письмова українська мова
  • Досвід роботи з CRM-системою
  • Вміння працювати з великими об'ємами інформації.
Що пропонуємо:
  • Графік роботи з пн по чт з 9:00 до 18:00, в пт з 9:00 до 17:00
  • Стабільну виплату заробітної плати без затримок (ставка + бонуси за крос-продажі), оплачувану відпустку та лікарняні
  • Комфортний та сучасний офіс в БЦ Лівобережний (вул. Є.Сверстюка, 2А)
  • Корпоративний ноутбук та зв'язок
  • Круту команду, підтримку з боку колег та керівника
  • Зрозумілі цілі та комфортний процес адаптації
  • Можливість впливати на процеси, пропонувати своє вирішення того або іншого питання
  • Роботу в дорослій та свідомій компанії, із зрозумілими цінностями та активною позицією щодо подій в країні - регулярна допомога ЗСУ, НГУ, ТРО, в першу чергу нашим колегам-захисникам та захисникам-родичам наших співробітників
Будемо раді познайомитися ближче! Надсилай своє резюме та очікуй на зворотній зв'язок протягом 5 днів. Якщо ми не зв'яжемось з тобою протягом цього терміну - це означає що наразі немає відповідної вакансії - ми збережемо твоє резюме в базі та зв'яжемося в майбутньому.Дізнатись більше про нас можна за посиланнями:;;;ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 50-250 співробітників

work.ua