Адміністратор, старший касир

Продбаза центр

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 д. назад
Опис вакансіїПРОДБАЗА ЦЕНТР - безпрецедентно новий тип торгового майданчика, який поєднує у собі всі сучасні технології оптової та роздрібної торгівлі. Він є симбіозом популярних європейських ринків, рітейлу та дистриб'юції.Сучасний торговий ХАБ, який складається з супермаркету, великої кількості бутіків спеціалізованої торгівлі, дистрибуції, логістики, інтернет-платформи, зон фудкортів та розваг.ШУКАЄМО СВОЇХ, формуємо нову Команду та запрошуємо доєднатися професійного, досвідченого та відповідального АДМІНІСТРАТОРА ТОРГОВОГО ЗАЛУНАШІ ОЧІКУВАННЯ ДО КАНДИДАТА:
  • вища /незакінчена вища освіта;
  • досвід роботи на посаді Адміністратора / Касира магазину від 2-х років (досвід у сфері ритейл, e-commmerce буде плюсом);
  • хорошї знання касової дисципліни;
  • висока відповідальність та організаційні здібності;
  • управлінські навички, вміння працювати в команді;
  • знання стандартів та глибоке розуміння принципів обслуговування покупців;
  • комунікативні навички та хороший рівень володіння українською мовою.
  • відповідальність, організованість та уважність до деталей;
  • готовність працювати в умовах високого темпу роботи;
  • впевнений користувач ПК: Microsoft office, 1С
ОСНОВНІ РОБОЧІ ЗАДАЧІ:
  • забезпечувати чітке функціонування магазину, включаючи адміністрування та контроль за роботою працівників магазину;
  • складати графіки роботи працівників та контролювати його дотримання;
  • проводити розрахунки клієнтів на касі (у пікові години навантаження) та оформлювати повернення від клієнтів на касі;
  • проводити інкасацію;
  • брати активну участь у підборі, навчанні та мотивації персоналу;
  • вирішувати поточні задачі, контролювати виконання запланованих задач;
  • реагувати та відповідати на запити покупців, вирішувати нестандартні ситуації, забезпечувати високий рівень сервісу обслуговування та рівня задоволеності;
  • вести документацію, контролювати фінансові показники, вести облік продажів;
  • формувати звіти для керівника;
  • забезпечувати дотримання внутрішніх процедур, інструкцій та стандартів роботи в компанії;
  • відстежувати товари на складі, робити замовлення нових партій товарів, контролювати постачання і логістику;
  • приймати активну участь у розвитку магазину.
НАША КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:
  • стабільність: офіційне працевлаштування та соц.пакет відповідно КЗоТ;
  • конкурентну заробітну плату;
  • дружню командну атмосферу;
  • можливість для кар'єрного росту у сучасній компанії з можливістю навчатися та професійно розвиватися;
  • графік роботи змінний 3/3 (08:00 - 20:00), обговорюється на співбесіді (15−16 змін /місяць);
  • сучасний торговий майданчик у історичному центрі Києва: Поділ, вул. Костянтинівська, ст.м. Т.Шевченка (5 хв від метро).
Ти відчуваєш, що ми СВОЇ?) Тоді не зволікай, відправляй своє резюме.ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 10-50 співробітників

work.ua