Менеджер контакт-центру, вхідна лінія

Genstar

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 15 д. назад
Опис вакансіїGENSTAR - це більше ніж автосервіс. Це мережа, де команда має таке ж значення, як і якість обслуговування. Ми створюємо простір для розвитку, підтримки та професійного зростання. І зараз шукаємо людину, яка підсилить нас на позиції: Менеджер контакт-центру, менеджер з продажу.Ми шукаємо: молоду, активну, амбіційну людину, з досвідом роботи у сфері продажів.Наш ідеальний кандидат має розвинені комунікаційні навички, вміє ефективно взаємодіяти з клієнтами, розуміє їх потреби та здатен пропонувати оптимальні рішення.Обов'язковою вимогою є володіння знаннями з технічного обслуговування автомобілів, а також досвід підбору комплектуючих і витратних матеріалів для проведення ТО відповідно до специфікацій транспортних засобів.Що пропонує компанія?
  • Комфортне робоче місце, офіс з кондиціонерами та кухнею (є можливість працювати віддалено);
  • Своєчасну заробітну плату та можливість впливати на свій заробіток;
  • Позмінний графік роботи: з 08:00-17:00 або 10:00 - 19:00, 5 днів на тиждень (гнучкий графік роботи);
  • Команду однодумців, які змінюють культуру автосервісу;
  • Кар'єрне зростання: весь ТОП склад компанії починав свій шлях в нашій компанії з автомеханіків чи майстрів приймальників.
  • Стабільність: компанія функціонує вже понад 30 років. Не зупинила свою роботу навіть в самі важкі часи.
Чим ти будеш займатися:
  • Приймати і розподіляти вхідні дзвінки;
  • Консультувати клієнтів, надавати інформацію по продуктам та послугам компанії;
  • Вести облік вхідних дзвінків в СRМ;
  • Отримувати зворотній зв'язок від клієнтів про якість наданих послуг.
  • Контролювати та аналізувати свої показники, працювати над покращенням цих показників;
Ірина (HR)Дізнатися більше про Genstar:Facebook:Instagram:Сайт:ВідгукнутисяАвтобізнес та автосервіс, 50-250 співробітників

work.ua