Менеджер контакт-центру, вхідна лінія
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Комфортне робоче місце, офіс з кондиціонерами та кухнею (є можливість працювати віддалено);
- Своєчасну заробітну плату та можливість впливати на свій заробіток;
- Позмінний графік роботи: з 08:00-17:00 або 10:00 - 19:00, 5 днів на тиждень (гнучкий графік роботи);
- Команду однодумців, які змінюють культуру автосервісу;
- Кар'єрне зростання: весь ТОП склад компанії починав свій шлях в нашій компанії з автомеханіків чи майстрів приймальників.
- Стабільність: компанія функціонує вже понад 30 років. Не зупинила свою роботу навіть в самі важкі часи.
- Приймати і розподіляти вхідні дзвінки;
- Консультувати клієнтів, надавати інформацію по продуктам та послугам компанії;
- Вести облік вхідних дзвінків в СRМ;
- Отримувати зворотній зв'язок від клієнтів про якість наданих послуг.
- Контролювати та аналізувати свої показники, працювати над покращенням цих показників;
work.ua